کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ذوالانواری برنده جایزه بهترین فرش مدرن

24 دی 1397 ساعت 17:10

شرکت فرش ذوالانواری جایزه بهترین فرش مدرن نمایشگاه دموتکس ۲۰۱۹ آلمان را از آن خود کرد.


شرکت فرش ذوالانواری جایزه بهترین فرش مدرن نمایشگاه دموتکس ۲۰۱۹ آلمان را از آن خود کرد.
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شرکت فرش دستباف ذوالانواری، متخصصان صنعت کفپوش ژانویه هر سال در رویدادی بین‌المللی تحت عنوان دموتکس در شهر هانوفر آلمان گرد هم می‌آیند. این نمایشگاه فرصتی برای رصد و بررسی آخرین تحولات صنعت فرش دستباف و دیگر انواع کفپوش‌ها در اختیار فعالان این حوزه قرار می‌دهد. در حوزه فرش دستباف، علاوه بر بازیگران بزرگ بازار، کارشناسان و محققان این صنعت نیز دموتکس را عرصه‌ای برای تعامل و آشنایی با ظرفیت‌های توسعه بازار قلمداد کرده و حضوری پررنگ در این رویداد دارند.
در نمایشگاه دموتکس هر ساله جوایزی در رده‌های گوناگون کفپوش‌های دستباف به برگزیدگان اعطا می‌شود که نشانه توانمندی برگزیدگان در بخش‌های مهمی همچون خلاقیت، بهره‌وری، شناخت افق‌های پیش‌رو و توسعه بازار است. امسال نیز این جوایز در رده‌های مختلف به برگزیدگان اهدا شد و شرکت فرش دستباف ذوالانواری نیز همچون سالیان گذشته برنده یکی از جوایز مهم این رویداد بود.
بر اساس این گزارش، شرکت فرش دستباف ذوالانواری در نمایشگاه دموتکس ۲۰۱۹ در بخش carpet design award(جایزه طراحی فرش) که در سه گروه سنتی، مدرن و نوآوری برگزار می‌شود، جایزه طراحی بهترین فرش مدرن را از آن خود کرد.
کسب این جایزه توسط شرکت فرش دستباف ذوالانواری از آن جهت حائز اهمیت است که در حال حاضر بزرگترین تغییر در بازار بین‌المللی فرش دستباف، روند رو به رشد علاقه به بافت‌های ویژه است.
شایان ذکر است؛ شرکت فرش دستباف ذوالانواری دارای سابقه طولانی در تولید و صادرات فرش دستباف بوده و اولین و تنها دارنده نشان استاندارد تولید محصول سبز و سالم و ارگانیک در جهان و تنها شرکت فرش دستباف دارای  نشان ایزو از آی‌ام‌کیو ایتالیا است. شرکت فرش دستباف ذوالانواری بیش از ۱۳ سال است گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ از شرکت imq ایتالیا کسب کرده است.
به علاوه شرکت فرش دستباف ذوالانواری به عنوان یکی از بزرگترین صادرکنندگان فرش دستباف کشور و از پیشتازان و پرچم‌داران حوزه تجارت فرش دستباف ایران در راستای تحقق اهداف صادراتی، نمایندگی‌های فروش در سه قاره اروپا، آمریکا و آفریقا - کشورهای سوییس، آلمان، امریکا، ژاپن و آفریقای جنوبی – در اختیار دارد.
 


کد مطلب: 101079

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/101079/ذوالانواری-برنده-جایزه-بهترین-فرش-مدرن

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir