کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تأسف نوری‌همدانی از حواشی جشنواره فجر

10 بهمن 1397 ساعت 17:21

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: اخباری از جشنواره فیلم رسید که در افتتاحیه به نام جشن انقلاب اسلامی اعمال ضدارزش اتفاق افتاده، آقایان بدانید این انقلاب اسلامی بود، به بهانه جشن انقلاب ارزش‌های اسلامی را زیر پا نگذارید.


مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: اخباری از جشنواره فیلم رسید که در افتتاحیه به نام جشن انقلاب اسلامی اعمال ضدارزش اتفاق افتاده، آقایان بدانید این انقلاب اسلامی بود، به بهانه جشن انقلاب ارزش‌های اسلامی را زیر پا نگذارید.
به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس، حضرت آیت‌الله العظمی نوری همدانی از مراجع عظام تقلید در درس خارج فقه امروز چهارشنبه ۱۰ بهمن‌ماه خود در مسجد اعظم قم با اشاره به ورود به چهل‌ویکمین سال انقلاب اسلامی ابراز داشت: باید قدردان انقلاب باشیم. این انقلاب خدمات فراوانی کرد؛ از عمران گرفته تا عرصه بین‌المللی، ما فراموش نمی‌کنیم که در چه وضعی از نظر امکانات بودیم.
وی افزود: فراموش نمی‌کنیم دیگران برای این کشور تصمیم می‌گرفتند، اما امروز همه اعتراف دارند بدون نظر ایران هیچ تصمیمی در منطقه گرفته نمی‌شود.
آیت‌الله نوری همدانی تصریح کرد: ما برای اسلحه از غرب التماس می‌کردیم، اما امروز موشک نقطه‌زن داریم. موشک با برد ۲۰۰۰ کیلومتر داریم. در بحث نانو در سلول بنیادین در بحث هسته‌ای این همه پیشرفت کردیم که همه با خودباوری جوانان این کشور حاصل شد.
در جشنواره فیلم، عمل ضدارزشی انجام شده که مایه تأسف است
وی ادامه داد:‌ از نظر عمرانی الحمدلله اکثر روستاها امکانات وجود دارد. البته هنوز به آن نظر مطلوب نرسیدیم که باید تلاش شود.
این مرجع عظام تقلید با اشاره به بعضی برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب بیان داشت: باید این ایام را گرامیداشت اما توجه داشته باشیم این انقلاب اسلامی بود و برای برقراری ارزش‌ها نه اینکه به نام جشن انقلاب ضدارزش ترویج شود.
وی افزود: از قرار اطلاع به عنوان جشنواره فیلم، عمل ضدارزشی انجام شده که مایه تأسف است.
چرا به مردم رسیدگی نمی‌کنید/ چرا مدیریت ضعیف است
آیت‌الله نوری همدانی وضعیت معیشت مردم را بسیار نگران کننده دانسته و خاطرنشان کرد: این مردم جان دادن، خون دادن، چرا باید در رنج باشد تا کی باید رنج بکشند؟ چرا به مردم رسیدگی نمی‌کنید؟ چرا مدیریت ضعیف است؟
وی گفت: چرا عده‌ای با کم‌کاری خودشان مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین می‌کنید؟ بروید به این مردم به قشر ضعیف خدمت کنید. به داد مردم برسید. با پشت میز نشستن کار درست نمی‌شود. این تبعیض‌ها را بردارید.


کد مطلب: 102093

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/102093/تأسف-نوری-همدانی-حواشی-جشنواره-فجر

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir