کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درخواستی برای استخر آزادی نداشته‌ایم

18 فروردين 1398 ساعت 17:47

درخواست فدراسیون نجات غریق استخر قهرمانی آزادی نبوده است.


درخواست فدراسیون نجات غریق استخر قهرمانی آزادی نبوده است.
به گزارش ایسنا، پس از اینکه روز گذشته خبرهای واگذاری استخر قهرمانی آزادی منتشر شد، مسئولان شرکت توسعه و تجهیز مدعی شدند که فدراسیون نجات غریق درخواست دریافت استخر قهرمانی آزادی را داشته است که به همین دلیل از این پس استخر قهرمانی آزادی به جای فدراسیون المپیکی شنا، شیرجه و واترپلو در اختیار فدراسیون نجات غریق خواهد بود.
در پی این موضوع عصر امروز (یکشنبه) ۱۸ فروردین ماه ۱۳۹۸ سید علیرضا محسنی دبیر فدراسیون نجات غریق در این خصوص در رادیو ورزش گفت: آبان ماه سال گذشته درخواستی را به شرکت توسعه و تجهیز دادیم که برای فعالیت‌های آموزشی و قهرمانی خود استخری را در اختیار فدراسیون ما قرار دهند تا برنامه‌های خود را پیش ببریم اما، به هیچ عنوان در این درخواست ذکر نکرده‌ایم که استخر قهرمانی آزادی را از فدراسیون شنا گرفته و به ما تحویل دهند.
او با تاکید بر اینکه درخواست فدراسیون نجات غریق استخر قهرمانی آزادی نبوده است، ادامه داد: مسئولان شرکت توسعه و تجهیز بعد از کارشناسی‌های خود این اقدام را انجام داده‌اند اما، به هیچ عنوان منعی از سوی فدراسیون ما برای شناگران تیم ملی وجود ندارد که در این استخر تمرین نکنند. این عزیزان هر زمانی که بخواهند در استخر قهرمانی به روی آن‌ها باز است چون، ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق نیز از بدنه همین فدراسیون شنا رشد کرده و الان در جایگاه رئیس قرار دارد.


کد مطلب: 105604

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/105604/درخواستی-استخر-آزادی-نداشته-ایم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir