کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اختری:

خرید کالای غربی ممنوع شود

سايت خبری تابناک , 23 مهر 1391 ساعت 17:52

دبیر مجمع جهانی اهل بیت(ع) سکوت هر مسلمان در برابر اهانت های اخیر دشمنان غربی نسبت به پیامبر(ص) را جایز ندانست و تاکید کرد: باید برای دفاع از اسلام و کشور خرید کالاهای فرانسوی و غربی را تحریم کنیم.


حجت الاسلام ˈمحمدحسن اختریˈ روز یکشنبه در تجمع بسیجیان و دانش آموزان منطقه ۱۲ در میدان بهارستان تهران اظهار داشت: سکوت در برابر اعمال تبهکارانه در ساخت فیلم موهن آمریکایی-صهیونیستی و چاپ کاریکاتور روزنامه فرانسوی جایز نیست.

وی ادامه داد:‌ رسانه های داخلی، مسئولان، مردم و تمام مسلمانان باید در قبال رویکرد غرب و توهین های گوناگون آنان به دین اسلام واکنش نشان دهند.

دبیر مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه یکی از راههای مقابله با دشمنان اسلام تحریم کالاهای آنان است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در سال تولید ملی نیز قرار داریم، باید مردم خرید تمام اجناس کشورهای همچون فرانسه را تحریم کنند.

وی ادامه داد: راه دیگر مبارزه در برابر اهانت های کشورهای غربی به مسلمانان خروش و اعلام انزجار تمام قشرها اعم از دانشجویان، دانش آموزان، هنرمندان و سایر مردم است.

اختری با بیان اینکه باید به برنامه های بازدارنده در این جهت توجه شود، اظهار داشت: امروز دین ما مورد تجاوز دشمن قرار گرفته و باید رسانه های غربی و کشورهای اروپایی از مسلمانان عذرخواهی کنند.

وی ادامه داد: اکنون همگی باید دست در دست هم و با بهره گیری از تمام امکانات فرهنگی در مقابل هجمه های فرهنگی بایستیم.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: تمام مسلمانان باید با این اتحاد در برابر دشمنان ایستادگی کنند تا کشورهایی که خود را داعیه دار آزادی بیان می دانند، جرات حمله کردن به مقدسات را نداشته باشند.

تجمع اعتراضی بسیجیان و دانش آموزان ناحیه حضرت امام خمینی(ره) تهران در اعتراض به پخش فیلم موهن آمریکایی-صهیونیستی و چاپ کاریکاتور موهن فرانسوی با حضور هزاران نفر از مردم این منطقه و مسئولان در میدان بهارستان تهران برگزار شد.


کد مطلب: 10614

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/10614/خرید-کالای-غربی-ممنوع-شود

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir