کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعلام اسامی چند برابر ظرفیت‏ها؛ امروز

خبرگزاری فارس , 24 مهر 1391 ساعت 6:31

اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های نیمه‌متمرکز کنکور ۹۱ امروز ۲۴ مهر ماه از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.


 اسامی پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های نیمه‌متمرکز کنکور امروز از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود، نتایج نهایی رشته‌های نیمه متمرکز در اواخر دی یا اوایل بهمن ماه اعلام و سال تحصیلی برای پذیرفته‌شدگان این رشته‌ها از بهمن ماه آغاز می‌شود.

در روش نیمه متمرکز، اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی به صورت قطعی در یک مرحله اعلام نمی‌شود، چرا که برای پذیرش دانشجو در این رشته‌ها نیاز به مصاحبه است و برهمین اساس بعد از اعلام نتایج نهایی رشته‌های متمرکز و از بین داوطلبانی که کد این رشته‌ها را انتخاب کرده و در اولویت انتخاب قبل از این کدها در رشته متمرکز پذیرفته نشده باشند، به صورت چند برابر ظرفیت گزینش انجام می‌شود.

فهرست اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت هر یک از رشته‌های نیمه متمرکز روزانه، شبانه، پیام‌نور، مؤسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی و دوره‌های بین الملل دانشگاه‌ها به همراه اطلاعیه سازمان سنجش درباره زمان و انجام مراحل مصاحبه، معاینه، آزمون عملی یا علمی در روز دوشبنه ۲۴ مهرماه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، قرار می‌گیرد.


کد مطلب: 10669

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/10669/اعلام-اسامی-چند-برابر-ظرفیت-ها-امروز

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir