کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازدید مدیرعامل بنیاد علوی از مکسا

28 ارديبهشت 1398 ساعت 18:04

مهندس موسی برزگری، مدیرعامل بنیاد علوی ضمن بازدید از مکسا در جریان ارائه مدل بومی شده خدمات حمایتی تسکینی در حوزه بیماران مبتلا به سرطان قرار گرفت.


مهندس موسی برزگری، مدیرعامل بنیاد علوی ضمن بازدید از مکسا در جریان ارائه مدل بومی شده خدمات حمایتی تسکینی در حوزه بیماران مبتلا به سرطان قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی مکسا، مهندس موسی برزگری، مدیرعامل بنیاد علوی ضمن بازدید از مکسا در جریان ارائه مدل بومی شده خدمات حمایتی تسکینی در حوزه بیماران مبتلا به سرطان قرار گرفت.
داوود نیکی، مدیرم کسا  در این دیدار ضمن ارائه گزارشی مبسوط از خدمات و فعالیت‌های مکسا اظهارد اشت: مرکز پیشگیری و کنترل سرطان آلاء (مکسا) به عنوان اولین و بزرگ‌ترین مرکز تخصصی ارائه دهنده خدمات حمایتی تسکینی در ایران درحال فعالیت است.
همچنین دکتر سوزان حجت؛ مسئول آموزش و پژوهش مکسا در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌های آموزشی مکسا در حوزه برگزاری دوره‌های کوتاه مدت و میان مدت خدمات حمایتی تسکینی اظهار داشت: مکسا آمادگی دارد تا ضمن برگزاری دوره‌های میان مدت و همچنین انتقال تجربیات خود به متخصصین حوزه سرطان در دیگر استان‌های کشور، به ایجاد مراکز مشابه کمک نماید.
مهندس موسی برزگری، مدیرعامل بنیاد علوی نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از خدمات مکسا در حوزه خدمات حمایتی تسکینی بیان داشت: بنیاد علوی ماموریت دارد فقر مادی، معنوی و فرهنگی را در مناطق محروم کاهش دهد و باعث نشاط در خانواده‌ها شود. از این رو خداوند را شاکریم که در این شرایط می‌توانیم به مردم خدمت کنیم.
همچنین در این دیدار مقرر شد مهندس موسی برزگری، مدیرعامل بنیاد علوی درخواست‌های مرکز مکسا را شامل دریافت کمک مادی  و در اختیار گذاشتن مکان مناسب برای فعالیت‌های مرکز در هئیت مدیره بنیاد علوی مطرح نماید، همچنین مقرر شد بیماران مبتلا به سرطان که در شهرهای اصفهان و تهران از طرف بنیاد به مرکز مکسا معرفی می‌شوند از خدمات رایگان این مرکز بهره‌مند شوند.


کد مطلب: 107907

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/107907/بازدید-مدیرعامل-بنیاد-علوی-مکسا

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir