کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در مورد نجفی امکان توطئه وجود دارد

24 خرداد 1398 ساعت 23:07

محسن صفایی فراهانی می گوید: نجفی با حضورش در شهرداری تهران مفاسد زیادی را آشکار کرد، از نظر من آن‌هایی که آسیب دیده بودند شاید به نوعی خواستند تلافی کرده باشند، البته این فقط یک احتمال است.


محسن صفایی فراهانی می گوید:  نجفی با حضورش در شهرداری تهران مفاسد زیادی را آشکار کرد، از نظر من آن‌هایی که آسیب دیده بودند شاید به نوعی خواستند تلافی کرده باشند، البته این فقط یک احتمال است.
به گزارش خبرآنلاین، محسن صفایی‌فراهانی نماینده مجلس ششم و از فعالان سیاسی اصلاح طلب در واکنش به صحبت های محسن رفیق دوست که اتفاق پیش آمده برای نجفی را توطئه می داند،{اینجا}،به خبرآنلاین گفت: من اطلاع زیادی در این‌باره ندارم اما در طی این ۲۵ سال اخیر با توجه به اتفاقات مشابهی مانند اتفاقی که برای آقای مهاجرانی افتاد و مطالبی که درباره برخی از بیانات مسئولین گفته شده است، امکان توطئه نیز وجود دارد که به وضعیت عقب افتادگی کشور بر می‌گردد.

او خاطرنشان کرد: نباید یک مدیر کارآمد را به این شکل از صحنه خارج کنیم و کامل از دست بدهیم. این هم نشان دهنده عدم عقلانیت و تفکر است، این قسم اتفاقات نه تنها بد است بلکه برای مدیریت کشور به دور از منطق و عقل است. نجفی با حضورش در شهرداری تهران مفاسد زیادی را آشکار کرد که البته به آن‌ها رسیدگی نشد و چیزی هم‌ گیر مردم نیامد یا با مشکلات برخورد نشد، اما از نظر من آن‌هایی که آسیب دیده بودند به نوعی خواستند تلافی کرده باشند و این فقط یک احتمال است.


کد مطلب: 109423

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/109423/مورد-نجفی-امکان-توطئه-وجود

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir