کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ارسال ۷۷ محموله کمک‌ به مناطق سیل‌زده

28 خرداد 1398 ساعت 9:46

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی گفت: ۷۷ محموله کمک‌های مردمی به استان‌های سیل‌زده ارسال شد.


مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی گفت: ۷۷ محموله کمک‌های مردمی به استان‌های سیل‌زده ارسال شد.
به گزارش ایسنا، سید مجتبی احمدی، در آئین «ارسال بزرگترین محموله کمک‌های مردمی هلال احمر خراسان رضوی به گلستان» که در محل پایگاه پشتیبانی عملیات امداد و نجات هلال احمر استان برپا شد، گفت: تا این لحظه ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اقلام زیستی کمک‌های مردمی در قالب ۷۷ محموله به استان‌های سیل زده ارسال شده است.
وی افزود: بیشترین اقلام با ۵۱ محموله به استان گلستان، ۲۱ محموله به لرستان و ۵ محموله به خوزستان ارسال شد.
مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی تصریح کرد: علاوه بر کمک‌های مردمی تعداد ۱۹ محموله امدادی از موجودی انبارهای هلال احمر استان خراسان رضوی به استان‌های سیل زده ارسال شده است.
احمدی درباره محموله ارسالی جدید از خراسان رضوی گفت: این مجموعه به همت خیرین نیک‌اندیش و با همراهی بخش خصوصی شامل هزار و صد قلم موارد زیستی اعم از ۳۴۵ دستگاه یخچال فریزر به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان اهدایی شرکت نفت بندرعباس و نیز ۱۰۹ تخته فرش، ۵۰ شعله اجاق گاز و ۵۰ دستگاه تلویزیون، ۵۰ تخته فرش، ۵۱ دستگاه پنکه، ۴۱۰ سرویس قابلمه و ظروف بهداشتی است که به استان گلستان ارسال می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: در این مدت بیش از ۹۰۰ نفر داوطلب هلال احمر استان خراسان رضوی در ۱۶۳ پایگاه ارائه خدمت کردند.
مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی عنوان کرد: کمک‌های نقدی که فقط از صندوق‌های کمک‌های مردمی هلال احمر در استان جمع آوری شده‌، ۲ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان است که به استان‌های سیل‌زده اهدا شده است.


کد مطلب: 109634

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/109634/ارسال-۷۷-محموله-کمک-مناطق-سیل-زده

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir