کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

125 میلیون تومان کلاهبرداری در یک روز

29 تير 1398 ساعت 12:11

فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که در طول یک روز یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.


فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که در طول یک روز یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
به گزارش ایسنا، سردار خلیل واعظی در جمع خبرنگاران گفت: غروب ۱۶خرداد ماه سال جاری دو نفر با مراجعه به کلانتری شهر جم مدعی شدند پس از خرید از یک فروشنده در جمعه بازار جم و برگشت به منزل مقادیری پول از حساب آنها برداشت شده است.
وی افزود: با افزایش شکات به ۷ نفر و انتقال پرونده به پلیس آگاهی شهرستان تحقیقات تخصصی و میدانی با همکاری پلیس آگاهی استان جهت شناسایی متهمی که پس از کلاهبرداری متواری شده بود در دستور کار قرار گرفت .
به گفته واعظی پس از چند روز پیگیری هویت متهم به نام "صادق" ساکن یکی از شهرهای استان همجوار شناسایی و با اعزام کارآگاهان، وی دستگیر و به جم منتقل شد.
وی اظهار کرد: این متهم به برداشت غیر مجاز یکصد و بیست و پنج میلیون تومان از حساب بانکی شهروندان از طریق کپی برداری اطلاعات حساب بانکی کارت عابر بانک اعتراف کرده است.
واعظی خاطرنشان کرد: حساب‌های بانکی و اموال این متهم شناسایی و اقدام قانونی در رابطه با آن انجام و متهم نیز به مرجع قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان این‌که در هنگام خرید، کارت بانک و رمز خود را در اختیار فروشنده قرار ندهید، یادآور شد: در هنگام خریدهای روزمره حتی المقدور از کارت بانکی استفاده کنید که موجودی حساب آن کم و متناسب با خرید روزمره باشد.


کد مطلب: 111475

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/111475/125-میلیون-تومان-کلاهبرداری-یک-روز

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir