کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هتل‌ هما در چنبره تامین اجتماعی

خبرگزاری ايسنا , 28 مهر 1391 ساعت 11:37

هتل همای شیراز طي مراسمي به سازمان تامین اجتماعی واگذار شد


حسین صادق‌عابدین در مراسم تحویل هتل همای شیراز به سازمان تامین اجتماعی، با بیان این‌که صنعت گردشگری می‌تواند درآمد گسترده و پایداری را نصیب کشورمان کند، اظهار کرد: متاسفانه به علت تکیه بیش از حد به درآمدهای نفتی در گذشته، کمتر توانستیم از صنعت گردشگری بهره‌برداری کنیم.

وی با اشاره به این‌که برخی کشورهای دنیا با برنامه‌ریزی بلند مدت و گسترده، صنعت گردشگری را به اصلی‌ترین منبع درآمد ملی خود تبدیل کرده‌اند، با تاکید بر این که بیشترین گردشگران دنیا را افراد مسن تشکیل می‌دهند، گفت: فرهنگ و سلامت اخلاقی حاکم در استان فارس و همچنین وجود مراکزی مانند شاهچراغ(ع)، حافظیه و سعدیه در شیراز، فرصت بی‌نظیری برای جلب گردشگران از سراسر جهان به وجود آورده است.

استاندار فارس با ابراز خرسندی از پیوستن هتل هما به بخش خصوصی، اظهار کرد: هما، از هتل‌های باسابقه، معتبر و خوشنام است و معتقدیم پس از واگذاری به بخش خصوصی به سرعت پیشرفت می‌کند و در مسیر برنامه‌ها و اهداف کشور قرار می‌گیرد.

صادق‌عابدین با بیان این‌که هتل تنها به معنای اقامتگاه نیست و مجموعه خدماتی که هتل‌ها به مشتریان ارائه می‌دهند، بسیار گسترده است، افزود: انتظار می‌رود هتل هما سرآمد همه هتل‌های شیراز باشد و با گسترش فعالیت خود، شعبات دیگری نیز در شیراز و سایر شهرستان‌های استان فارس ایجاد کند.

وی با تاکید بر فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای توسعه گردشگری در استان فارس گفت: مدیریت ارشد استان به صورت کامل از فعالیت‌هایی که برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران انجام می‌شود حمایت می‌کند.


کد مطلب: 11157

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/11157/هتل-هما-چنبره-تامین-اجتماعی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir