کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجحاف در حق صنعت کفش ایران

1 آبان 1398 ساعت 12:12

مدیر مارکتینگ مجموعه چرم مریم وطن :متاسفانه در حق صنعت کفش بسیار اجحاف شده و واردات 50 میلیون کفش در سال به کشور رقم قابل توجهی است که تولیدکننده ایرانی ضربه آن را از این عدم حمایت‌ها و مدیریت‌ها می‌خورد.


مدیر مارکتینگ مجموعه چرم مریم وطن در در ششمین نمایشگاه چرم، کفش، کیف و صنایع وابسته گفت: متاسفانه در حق صنعت کفش بسیار اجحاف شده و واردات 50 میلیون کفش در سال به کشور رقم قابل توجهی است که تولیدکننده ایرانی ضربه آن را از این عدم حمایت‌ها و مدیریت‌ها می‌خورد.
رضا تام در گفت‌وگوی تخصصی با خبرنگار این پایگاه خبری عنوان کرد: ما در حوزه تولید محصولات چرمی به خصوص کیف و کفش فعالیت داریم و دررابطه با مواد اولیه تلاش بر این است که برای حمایت از تولید ایرانی اولویت با تامین‌کننده های ایرانی باشد. هر چند این مجموعه تلاش کرده تولید را به طور کامل توسط خودش انجام دهد. 
وی ادامه داد: نمی‌توانیم به طور حتم بگوییم که مجموعه‌ای در ایران می‌تواند نوآوری در سطح جهانی داشته باشد. با این وجود این مجموعه جزو اولین مجموعه هایی است که این تکنولوژی را در ایران برای یک محصول کاملا طبیعی، راحت و بادوام ایجاد می‌کند.
مدیر مارکتینگ مجموعه چرم مریم وطن تصریح کرد: طراحی در کیف و کفش ارتباط زیادی با آن چیزی که به عنوان بنفیت محصول برداشت می‌شود دارد. این تکنولوژی با طراحی گره خورده است و اگر طراحی توسط خودمان صورت گیرد بدون شک با تحقیق و توسعه بر اساس مطالعه برندهای مطرح دنیا انجام می‌شود. 
تام گفت: زادگاه کفش در تاریخ به ایران برمی‌گردد با این وجود در این زمینه از صنعت جهانی عقب هستیم. اما در تلاشیم بتوانیم در آینده نزدیک در این زمینه نیز خودکفا باشیم.
وی افزود: فعالیت صادراتی ما تاکنون به صورت واسطه‌ای بوده است اما برای صادرات مستقیم در سال جدید برنامه‌های مشخصی درنظر گرفته‌ایم و مسلما بازارهای کشورهای اطراف ایران بازارهای بسیار پر ظرفیتی است.


کد مطلب: 116991

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/116991/اجحاف-حق-صنعت-کفش-ایران

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir