کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کم‌هزینه‌ترین راه تامین امنیت انتخابات است

14 آذر 1398 ساعت 13:33

احمد مازنی تصریح کرد که کم هزینه ترین راه تامین امنیت حاضر شدن در فرآنید انتخابات است.


احمد مازنی تصریح کرد که کم هزینه ترین راه تامین امنیت حاضر شدن در فرآنید انتخابات است.
به گزارش ایسنا، حجت الاسلام احمد مازنی در جمع خبرنگاران درباره شرکت در انتخابات مجلس یازدهم  و ائتلاف بین گروه‌های سیاسی اظهار کرد:  بعداز انتخابات ائتلافاتی شکل می گیرد که آینده قضاوت خواهد کرد.
نماینده مردم تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی درخصوص این که در کدام کمیسیون در مجلس یازدهم حضور خواهد یافت، گفت: بیشترین تجربه را در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی دارم و علاقمندم آن‌ چه در کمیسیون فرهنگی آغاز  کرده‌ام را ادامه دهم.
وی درباره این که  در این دوره انتخابات با چه گروه‌های سیاسی ائتلاف می‌کند، تصریح کرد: پس از تائید صلاحیت ها کار انجام می شود و باید منتظر ماند.
این عضو فراکسیون امید درباره عدم حضور عارف و سر لیستی پزشکیان نیز گفت: از آقای دکتر عارف بپرسید ، سر لیست  هم پس از تائید صلاحیت ها مشخص خواهد شد .
وی درباره جلسه فراکسیون امید با محمدرضا عارف برای شرکت در انتخابات گفت: من  جلسه ای نداشتم .
این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امیدوارم همه کسانی که دل در گرو ایران اسلامی دارند، در کل فرآنید انتخابات  شرکت کنند. اعتقادم بر این است که کم هزینه ترین راه تامین امنیت حاضر شدن در فرآنید انتخابات است.
 وی ادامه داد: کشور در حوزه داخلی  و بین الملل در شرایط سختی قرار دارد ما در تحریم ظالمانه آمریکا قرار داریم، در داخل هم مشکلاتی داریم  بخصوص بعداز قضایای اخیر  که طیف‌های مختلف مردم را درگیر کرد نقدهای جدی  وجود دارد که پژواک صدای اکثریت بود.
نماینده مردم تهران تاکید کرد:  انتخابت آزاد کم هزینه ترین راه برای شنیدن صدای مردم است.
وی درباره انتقادات به مجلس دهم ، گفت: معتقدم مجلس دهم در شرایطی شکل گرفت که با ائتلاف های بین جریان سیاسی به دلیل اینکه هیچ اکثریت و اقلیت مشخصی  وجود نداشت و سه فراکسیون روی کار آمد کارآیی لازم را نداشت، ان‌شاءالله با لیست های شفاف و حضور جریان های اصیل مجلس به کارآیی لازم برسد و ترکیب سیاسی تر و قابلیت کار سیاسی را داشته باشیم.
مازنی درباره ائتلاف اصلاح طلبان با جریان اصولگرایی معتدل گفت: ما اگر ائتلافی هم کنیم پس از تشکیل مجلس تصمیم گیری لازم می شود، فکر می کنم همه گروه های سیاسی با مواضع شفاف وارد شوند.
وی د باره هزینه های انتخاباتی اش بیان کرد: من طلبه هستم کمتر هزینه می‌کنم به فایده فکر می‌کنم، در گذشته هزینه نکردم این بار هم هزینه ای پیش بینی نکردم و کسانی که به من رأی دادند  ما را مورد حمایت معنوی قرار دادند و هزینه کردند همان ها هزینه می‌کنند.


کد مطلب: 119500

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/119500/کم-هزینه-ترین-راه-تامین-امنیت-انتخابات

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir