کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجرای گروه هیرکانیا در فرهنگسرای نیاوران

1 بهمن 1398 ساعت 17:22

گروه موسیقی هیرکانیا، ویژه بانوان به سرپرستی و خوانندگی مقدسه صالح، 2 بهمن در فرهنگسرای نیاوران به اجرای برنامه می‎پردازد.


گروه موسیقی هیرکانیا، ویژه بانوان به سرپرستی و خوانندگی مقدسه صالح، 2 بهمن در فرهنگسرای نیاوران به اجرای برنامه می‎پردازد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران، هیرکانیا  نام باستانی گرگان و جنگل‎هایی در این منطقه است. گروه موسیقی بانوان  هیرکانیا  به سرپرستی و خوانندگی مقدسه صالح  براساس نام قدیم گرگان شکل گرفته است.

 هیرکانیا در این کنسرت  آهنگ‎های نوستالژیک و ماندگار از زمان قاجار تا به امروز را اجرا می‎کند. در این اجرا که با  تنظیم یاسر ساکی مهر همراه است از ترکیب ملودی‎های محلی و قدیمی با موسیقی جز و فرم‎های تلفیقی، ملودی‎های جدیدی و کم نظیری خلق شده است.

 گروه هیرکانیا در این  کنسرت به اجرای قطعاتی از ساخته‎های علی اکبر شیدا، جمشید شیبانی، ناصر چشم آذر و ... . و نیز قطعات محلی مازندرانی، خراسانی، آذری و ... می‎پردازد.

اعضای گروه موسیقی هیرکانیا عبارتند از:  مقدسه صالح (خواننده و سرپرست گروه)، ریما حسن زاده (گیتار باس)، شیرین واعظی(درامز)، آرمیتا فهیمی(گیتار الکتریک)، موژان میرزایی(ویلن)، کتایون تهرانی(پیانو)، سحر میرهاشمی(پرکاشن و قانون).

کنسرت گروه هیرکانیا ویژه بانوان، 2 بهمن ساعت 20 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد. علاقمندان می‎توانند جهت تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت و یا گیشه فرهنگسرای نیاوران  مراجعه کنند.


کد مطلب: 122437

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/122437/اجرای-گروه-هیرکانیا-فرهنگسرای-نیاوران

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir