کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ادامه امدادرسانی به سیلزدگان سیستان

5 بهمن 1398 ساعت 10:58

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون به ۱۵۶ هزار و ۷۵۱ نفر آسیب دیده از باران و سیلاب اخیر در این استان امداد رسانی شده است.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون به ۱۵۶ هزار و ۷۵۱ نفر آسیب دیده از باران و سیلاب اخیر در این استان امداد رسانی شده است.

رسول راشکی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بر اثر بارندگی‌های اخیر در سیستان و بلوچستان رودخانه‌های فصلی طغیان کردند و تعدادی از راه‌های ارتباطی مسدود و منازل شماری از مردم در ۱۵ شهرستان در جنوب استان دچار آبگرفتگی شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: از همین رو تاکنون به ۱۵۶ هزار و ۷۵۱ نفر در قالب ۳۵ هزار و ۶۲۷ خانوار آسیب دیده در سطح استان توسط جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان امداد رسانی انجام شده است.
وی با اشاره به اسکان اضطراری ۱۶ هزار و ۱۲۱ نفر سیل زده سیستان و بلوچستان در چادرهای امدادی هلال احمر ادامه داد: نیروهای امدادی هلال احمر علاوه بر اسکان مردم درگیر طی این مدت ۱۴ هزار و ۹۰۸ تخته پتو، ۷ هزار و ۴۵۹ تخته موکت، ۳ هزار و ۵۰۳ دستگاه چادر و مقادیری نایلون و مواد غذایی بین افراد آسیب دیده در سطح استان سیستان و بلوچستان توزیع کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان توزیع بیش از ۱۹ هزار بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته، ۱۰ هزار و ۸۸۳ بسته غذایی یک ماهه و قوطی کنسرو، برنج، آب معدنی، نان، حبوبات، روغن، چای، فانوس، والور و ست ظروف و مواد بهداشتی را از دیگر اقلام توزیع شده در بین سیل زدگان این استان عنوان کرد.
 


کد مطلب: 122627

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/122627/ادامه-امدادرسانی-سیلزدگان-سیستان

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir