کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نقش رایزکو در کاهش میزان آلایندگی خودروها

3 اسفند 1398 ساعت 18:10

مهدی اکبر شاهی، مدیر مهندسی هلدینگ رایزکو گفت: برگزاری همایش‌ها، متولیان امور در حوزه های صنعت، محیط زیست و تولیدکنندگانی مانند گروه صنعتی ایران خودرو و مراکز تحقیقاتی وابسته به آنها، تأمین کننده ها و شرکت های دانش بنیان در آن حضور می یابند و می توانند با همفکری راهکاری برای مشکلات موجود پیدا کنند و گره گشا باشند


مهدی اکبر شاهی، مدیر مهندسی هلدینگ رایزکو گفت: برگزاری همایش‌ها، متولیان امور در حوزه های صنعت، محیط زیست و تولیدکنندگانی مانند گروه صنعتی ایران خودرو و مراکز تحقیقاتی وابسته به آنها، تأمین کننده ها و شرکت های دانش بنیان در آن حضور می یابند و می توانند با همفکری راهکاری برای مشکلات موجود پیدا کنند و گره گشا باشند.

به گزارش مردم سالاری آنلاین،اکبرشاهی مدیر مهندسی هلدینگ رایزکو پیرامون برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی موتور تهران، اظهار کرد: این نقطه مثبتی است که می تواند در شرایطی فعلی و مشکلات موجود در بومی سازی برخی قطعات به تدریج با استفاده از دانش داخلی حل شود که جای بهبود هم دارد.

اکبرشاهی درباره حضور رایزکو در این نمایشگاه، گفت: شرکت اورند پیشرو و پرتو فرازان که از زیر مجموعه های هلدینگ رایزکو محسوب می شوند، در حوزه سیستم سوخت رسانی و کاهش میزان آلایندگی ها نقش بسیار مهمی دارند. رایزکو در این نمایشگاه به کمک نوآوری ها، راهکارهایی برای تأمین سوخت رسانی، کاهش آلایندگی و مصرف سوخت را ارائه کرد.

مدیر مهندسی هلدینگ رایزکو با اشاره به عملکرد رایزکو در بومی سازی و خودکفایی در صنعت خودرو اظهار کرد: با توجه به تحریم های فعلی و مشکلات حاصل از آن، رایزکو سرعت خود در بومی سازی قطعات را افزایش داده و با تعریف پروژه ها و استفاده از دانش داخلی و پروژه های تحقیقاتی مشترک با دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و همچنین راه اندازی مرکز نوآوری، قطعات خود را با حداکثر کیفیت بومی سازی کرده است. 
اکبرشاهی ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از زیر مجموعه های هلدینگ رایزکو وظیفه توسعه مواد را به عهده دارد، این شرکت در این زمینه پیشرفت قابل توجهی داشته و سبب شده تا سرعت در حوزه داخلی سازی افزایش پیدا کند. از طرف دیگر با وجود یک آزمایشگاه مجهز در مجموعه رایزکو شرایط فراهم آمده تا قطعات بومی سازی شده با کیفیت بالا به بازار ارائه شود.


کد مطلب: 124281

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/124281/نقش-رایزکو-کاهش-میزان-آلایندگی-خودروها

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir