کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدارس شهرستان‌های تهران تعطیل است

5 اسفند 1398 ساعت 19:00

با توجه به لزوم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا روند تعطیلی مدارس شهرستان‌های استان تهران تا روز سه‌شنبه ۶ اسفند ادامه دارد.


 

با توجه به لزوم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا روند تعطیلی مدارس شهرستان‌های استان تهران تا روز سه‌شنبه ۶ اسفند ادامه دارد.
به گزارش ایسنا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، عباس معبودی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اعلام این خبر افزود: مقرر شد با توجه به لزوم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت نکات بهداشتی و ایمنی، مدارس شهرستان‌های استان تهران روز سه‌شنبه 6  اسفند تعطیل باشد.
معبودی توجه به حفظ سلامت دانش‌آموزان را اولویت اصلی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران دانست و تصریح کرد: رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی در کنترل شیوع این بیماری نقش بسزایی دارد که امیدواریم دانش‌آموزان و اولیاء ایشان با آگاهی و شناخت لازم در جلوگیری از شیوع آن اقدامات لازم را بکار بگیرند.
وی در ادامه با اشاره به دغدغه اولیاء، آماده‌سازی فضای مدارس را از دیگر اولویت‌های این تعطیلی عنوان کرد و افزود: در صورت آماده نشدن محیط مدارس برای حضور توأم با سلامت برای دانش‌آموزان، در مورد تعطیلی در روزهای آتی تصمیم‌گیری و متعاقباً از همین طریق اطلاع رسانی خواهد شد.


کد مطلب: 124433

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/124433/مدارس-شهرستان-های-تهران-تعطیل

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir