کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طرح محدودیت تردد خودرو درکرج اجرا میشود

6 فروردين 1399 ساعت 0:35

جانشین رییس ستاد مدیریت کرونا استان البرز گفت: براساس تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستاد استانی مدیریت کرونا طرح محدودیت تردد خودرو درسطح معابر کرج اجرایی می شود.


جانشین رییس ستاد مدیریت کرونا استان البرز گفت: براساس تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستاد استانی مدیریت کرونا طرح محدودیت تردد خودرو درسطح معابر کرج اجرایی می شود.
علی درویش پور شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر این اساس اجرای طرح محدودیت زوج یا فرد از درب منازل برای تمام معابر سطح شهر کرج از روز چهارشنبه ششم فروردین ماه به صورت آزمایشی به اجرا گذاشته خواهد شد.
وی ادامه داد: اجرای طرح مذکور از ۹ صبح لغایت ۲۲ در نظر گرفته شده و پلیس راهور خودروهای غیر مجاز را به صورت مکانیزه و حضوری اعمال قانون خواهد داشت.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز نیز گفت: طرح زوج و فرد تمام معابر سطح شهر کرج از درب منزل اجرا می شود.
سرهنگ غلامعلی شرق افزود: ماموران پلیس راهور ورود خودروهای غیرمجاز به محدوده طرح را به صورت مکانیزه و حضوری اعمال قانون می کنند.
وی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.
شرق تاکید کرد : خودروهای دولتی ، عمومی ، امدادی و نظامی از شمول اجرای این طرح مستثنی خواهند بود.
آمار کل مبتلایان به بیماری کرونا دراستان البرز یک هزار و۲۹۶ نفر است که از این تعداد ۱۸۶ بیمارقطعی و مشکوک کرونا جان خود را از دست دادند.
ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از۱۹۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.


کد مطلب: 126103

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/126103/طرح-محدودیت-تردد-خودرو-درکرج-اجرا-میشود

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir