کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اولین کنسرت مجازی با ۵میلیون تماشاگر

10 فروردين 1399 ساعت 14:36

 مشاور شهردار تهران و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران اعلام کرد:‌ نخستین کنسرت مجازی ۵ میلیون نفر به صورت آنلاین بیننده این کنسرت بودند.


 مشاور شهردار تهران و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران اعلام کرد:‌ نخستین کنسرت مجازی ۵ میلیون نفر به صورت آنلاین بیننده این کنسرت بودند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، «غلامحسین محمدی» روز یکشنبه در پست توئیتری خود نوشت: با یک ابتکار ۵ میلیون تماشاگر آنلاین که برای مبارزه با کرونا به کمپین در خانه بمانیم پیوسته اند؛ اولین کنسرت زنده از اجراهای مطرح ترین خوانندگان ایرانی در برج میلاد را دیدند.
وی در ادامه این پیام نوشت: شهرداری تهران با کمال افتخار وظیفه خود میداند از سلامت و نشاط شهروندان مراقبت کند.
به گزارش ایرنا، شب گذشته اولین کنسرت آنلاین و مجازی شهرداری تهران در برج میلاد برگزار شد.
اجرای کنسرت‌های آنلاین با صندلی‌های خالی به‌منظور ایجاد لحظات شاد و مفرح برای مردم در ایام قرنطینه و تشویق آن‌ها به ماندن در خانه و قطع زنجیره ابتلا به بیماری کووید ۱۹، به همت شهرداری تهران آغاز و با ۱۵ اجرا به صورت آنلاین دنبال می‌شود.
مجموعه کنسرت‌های نوروزخانه، با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری شهرداری تهران از شب گذشته (جمعه ۸ فروردین)  با صندلی های خالی اما با حضور شهروندان در فضای مجازی و به    صورت زنده در برج میلاد آغاز شد.
این کنسرت ها از ۸ فروردین هر شب راس ساعت ۲۱ در مرکز همایش های برج‌میلاد برگزار می شود و علاقه‌مندان می توانند این برنامه را به صورت زنده از سایت های تیوا www.tva.tv ، فیلم نت، ارمغان، گروه پیشتاز، هاشور، رسانه مهر، پویا رسانه، آی سینما، سینمای همراه، رسانه لحظه و گپ فیلم آپارات تماشا کنند.
اولین کنسرت آنلاینشب گذشته راس ساعت ۲۱ با حضور مهدی جهانی برگزار شد.  


کد مطلب: 126357

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/126357/اولین-کنسرت-مجازی-۵میلیون-تماشاگر

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir