کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تصمیم غیرمنتظره حاتمی کیا درباره "خروج"

17 فروردين 1399 ساعت 16:16

فیلم سینمایی «خروج» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا اولین فیلم تولید سال ۹۸ است که با تصمیم‌گیری عوامل قرار است به صورت آنلاین منتشر و در دسترس مخاطبان قرار بگیرد.


فیلم سینمایی «خروج» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا اولین فیلم تولید سال ۹۸ است که با تصمیم‌گیری عوامل قرار است به صورت آنلاین منتشر و در دسترس مخاطبان قرار بگیرد.
به نقل گزارش روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی خروج تازه‌ترین اثر ابراهیم حاتمی کیا طی روزهای آتی در بستر اینترنت به صورت آنلاین عرضه می‌شود.
با توجه به شیوع ویروس کرونا و حضور طولانی‌مدت مردم در خانه‌ها در چند ماه گذشته و آتی، سازمان هنری رسانه‌ای اوج تصمیم بر نمایش آنلاین فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا گرفت همچنین این تصمیم با موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مراجع قانونی نمایش در کشور روبه رو شد.
تازه‌ترین اثر ابراهیم حاتمی کیا از اوایل هفته آینده در سامانه‌های نمایش آنلاین قرار خواهد گرفت و مخاطبان می‌توانند با خرید قانونی با خانواده به تماشای این فیلم سینمایی بنشینند. برای اولین بار است که یک فیلم سینمایی ابتدا پخش آنلاین مجازی و سپس اکران در سینماها را خواهد داشت. 
این فیلم در سامانه در فیلیمو و نماوا به نمایش درمی آید.
فیلم خروج روایتگر گروهی از کشاورزان روستایی است که شرکت سهامی آب، هنگام تخلیه سد آب شور به اشتباه آب را روانهٔ زمین‌های کشاورزی آنها می‌کند و باعث خرابی تمامی محصولات آنها می‌شود. آنها پس از آن که از طریق مسئولین سد، دهیار، بخشدار و امام جمعه موفق به حل مشکل‌شان نمی‌شوند، تصمیم می‌گیرند که نزد رئیس‌جمهور بروند و مشکل‌شان را با او در میان بگذارند. 
این فیلم سینمایی در پنج بخش نامزد و در دو بخش بهترین چهره‌پردازی و بهترین جلوه‌های ویژه بصری سیمرغ بلوری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر را به دست آورد. فرامرز قریبیان، پانته‌آ پناهی‌ها، جهانگیر الماسی، سام قریبیان، کامبیز دیرباز، گیتی قاسمی و محمدرضا شریفی‌نیا از بازیگران خروج هستند.
خروج بیستمین فیلم ابراهیم حاتمی کیا در مقام کارگردان در سینمای ایران است.


کد مطلب: 126770

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/126770/تصمیم-غیرمنتظره-حاتمی-کیا-درباره-خروج

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir