کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به منظور حفظ فاصله اجتماعی در بحران ویروس کرونا :

اولویت ايساكو ارائه خدمات در محل مشتريان

18 فروردين 1399 ساعت 10:41

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با شیوع ويروس کرونا و نیز حفظ سلامت مشتریان همچنان با تمام ظرفیت آماده ارائه خدمات خودرویی مورد نیاز مشتریان در محل است


شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با شیوع ويروس کرونا و نیز حفظ سلامت مشتریان همچنان با تمام ظرفیت آماده ارائه خدمات خودرویی مورد نیاز مشتریان در محل است.

به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ایساکو، این مجموعه خدماتی در شرایط بحرانی پیش آمده تلاش کرده است با الویت دادن به خدمات به روش‌های غیرحضوری حامی سلامت مردم بوده و با ایمن‌سازی بهداشتی حوزه خدمت‌رسانی خود، شرایط مناسبی را برای هموطنان فراهم آورد.

بنابراین گزارش، این مجموعه علاوه بر استفاده از زیرساخت‌هایی پیشین و گسترش آن و آمادگی کامل برای ارائه خدمات در محل را مورد نظر مشتريان را دارد كه اين امر با استقبال چشمگير هموطنان مواجه شد اين درحالي است كه شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو که از اواسط اسفند ماه سال گذشته ، به دلیل شيوع  ویروس کرونا ،  هموطنان را به ماندن در خانه و بهره‌مندی از خدمات غیرحضوری این مجموعه دعوت کرده بود

همچنين بیش از 130 نمایندگی خود را در ایام نوروز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به نحوی تجهیز کرد که در صورت ضرورت مشتریان با خیالی آسوده از خدمات این مراکز بهره‌مند شوند.

این در حالی است که در تعطیلات نوروز، برخی پرسنل کلیدی، مدیران، روسا و امدادگران به صورت حضوری یا دورکاری برای جلوگیری از خلل و وقفه در ارائه خدمات پس از فروش در خدمت هموطنان بوده‌اند. همچنین مرکز تماس ایران‌خودرو در حوزه‌های مختلف کاری با بیش از ۳۰۰ کارشناس در سه شیفت به‌صورت شبانه‌روزی مشغول پاسخگویی به موارد مطرح شده توسط مشتریان بوده است.

در این ایام ناوگان امدادی مجموعه به اقلام بهداشتی تجهیز شد و امدادگران شرکت امدادخودروایران با رعایت تمامی اصول و با استفاده از مواد ضد عفونی کننده در محل مشتریان حضور پیدا کردند.

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو ضمن تشکر از پزشکان و پرستارانی که در این ایام با از جان‌گذشتگی در راه حفظ سلامت مردم می‌کوشند مجددا از هموطنان درخواست کرد،‌  به منظور مبارزه با اپیدمی ویروس کرونا، از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر بپرهیزند و در صورت نیاز به خدمات محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو با شماره سراسری 096440 تماس حاصل فرمایند. همچنین این خدمات با استفاده از اپلیکیشن شرکت ایساکو و یا سایت شرکت امدادخودرو ایران به آدرس https://096440.com قابل ثبت و ارائه می‌باشد.

این شرکت درپایان اعلام کرد : تمامی نمایندگیهای مجاز گروه صنعتی ایران خودرو در حال حاظر با رعایت کامل پروتکل بهداشتی  پذیرای خودروهایی که مشکل آن در محل مشتری و با استفاده از امکانات غیر حضوری مرتفع نمی شود ، هستند 


کد مطلب: 126810

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/126810/اولویت-ايساكو-ارائه-خدمات-محل-مشتريان

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir