کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تمدید ثبت نام نخستین رویداد استارتاپی تهران

22 فروردين 1399 ساعت 14:55

زمان ثبت نام نخستین رویداد استارتاپی ورزشی تهران با نام «خونگی شو، ورزشی شو» تا پایان فروردین ماه تمدید شد.


زمان ثبت نام نخستین رویداد استارتاپی ورزشی تهران با نام «خونگی شو، ورزشی شو» تا پایان فروردین ماه تمدید شد.
به گزارش ایسنا، با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی و ضرورت حفظ نشاط و سلامت فردی شهروندان و مشارکت خانواده‌ها به ویژه آحاد جامعه ورزشی و استفاده از ایده‌ها و محصول‌های فناورانه و نوآورانه شرکت‌های استارتاپی و دانش بنیان، رویداد استارتاپی «خونگی شو، ورزشی شو» با همکاری دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه آزاد اسلامی و شتاب دهنده‌های تخصصی برگزار می شود.
سازمان ورزش شهرداری تهران در این رویداد در نظر دارد ضمن حمایت از ایده‌ها و کسب و کارهای نوپا پس از پایان کرونا بتواند خدمات خود را درمجموعه‌های ورزشی تابعه، به صورت هوشمند به شهروندان ارائه و سهم خود را به عنوان یکی از ذینفعان تهران هوشمند در کلانشهر تهران ایفا کند.
بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرنوشت، ضمن استفاده از تمام ظرفیت‌ها و حمایت از ایده‌ها و محصولات نوآورانه در مجموعه‌های ورزشی خود با توجه به فراهم شدن زیرساخت لازم، API فروش بلیت سامانه جامع خدمات مجموعه‌های ورزشی تابعه سازمان ورزش (شامل مختصات جغرافیایی مجموعه‌ها، سانس‌ها، کد پیگیری و...) در صورت احراز شرایط، در اختیار تیم برتر قرار خواهد گرفت. داوری در این دوره غیرحضوری و الکترونیک است و علاقه‌مندان در این رویداد می‌توانند تا پایان فروردین ماه با مراجعه به سایت TehranSportHome.com ثبت نام، ایده‌ها و آثار خود را ارسال کنند.


کد مطلب: 127066

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/127066/تمدید-ثبت-نام-نخستین-رویداد-استارتاپی-تهران

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir