کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رفع تصرف از تنگ سرخ

3 ارديبهشت 1399 ساعت 19:11

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد از رفع تصرف اراضی ملی کهگیلویه و بویراحمد در منطقه تنگ سرخ و گنجکون خبر داد.


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد از رفع تصرف اراضی ملی کهگیلویه و بویراحمد در منطقه تنگ سرخ و گنجکون خبر داد.

"غلامحسین حکمتیان اصل" با اشاره به وظایف متعدد و کارهای سخت حفاظت و نگهداری از اراضی ملی و جنگلی نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات ما در چند وقت اخیر با توجه شیوع بیماری ویروس کرونا به طور شبانه روز حفظ و صیانت انفال، ریشه کنی گیاهان مرتعی و جلوگیری از تصرف اراضی ملی بوده است.
وی تصریح کرد: عده ای سودجو هستند که میخواهند به اراضی ملی دست رسی و تصرف کنند ولی با همت و تلاش شبانه روزی نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری از تصرف این افراد جلوگیری و با آنها برخورد قانونی صورت می پذیرد.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری اداره منابع طبیعی وآبخیزداری استان کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد به سایر اقدامات از جمله رفع تصرف‌ها و مقابله با سودجویان اشاره کرد و گفت: امروز به همت زحمات نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری استان و شهرستان بویراحمد در راستای رفع تصرف اراضی ملی به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور نهال های غرس شده در عرصه های منابع ملی جمع آوری و این اراضی به مساحتی بالغ بر ۶ هکتار در منطقه تنگ سرخ و گنجکون رفع تصرف شد.


کد مطلب: 127917

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/127917/رفع-تصرف-تنگ-سرخ

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir