کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

باز کردن قفل آیفون با ماسک

12 ارديبهشت 1399 ساعت 11:21

اپل به تازگی نسخه بتا و آزمایشی سیستم عامل ios را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرده که قابلیت باز کردن قفل آیفون به هنگام پوشیدن ماسک روی صورت کاربران را داراست.


اپل به تازگی نسخه بتا و آزمایشی سیستم عامل ios را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرده که قابلیت باز کردن قفل آیفون به هنگام پوشیدن ماسک روی صورت کاربران را داراست.
به گزارش ایسنا، با توجه به آن که خیل عظیمی از کاربران گوشی‌های آیفون از قابلیت تشخیص هوشمند چهره موسوم به فیس آی‌دی استفاده می‌کنند و در زمان شیوع گسترده ویروس کرونا به منظور رعایت نکات بهداشتی بر روی صورت خود ماسک می‌زنند، اپل با ارائه و انتشار نسخه بتای سیستم عامل ios برای توسعه‌دهندگان اعلام کرده است که کاربران از این پس  در صورتی که برروی صورت خود ماسک زده باشند، برای باز کردن قفل گوشی آیفون خود با مشکل مواجه نخواهند شد.
بر اساس گزارش وب سایت تک کرانچ، در حال حاضر در صورتی که کاربری قابلیت فیس آی‌دی را بر روی گوشی آیفون خود فعال‌سازی کرده باشد، هنگام پوشیدن ماسک برای باز کردن قفل گوشی با تاخیر آزاردهنده‌ای روبرو می‌شود و در آخر نیز مجبور می‌شود ماسک را از صورت خود بردارد که این کار از لحاظ رعایت نکات بهداشتی در زمان شیوع گسترده ویروس خطرناک کرونا مورد تایید نخواهد بود.
حالا در این نسخه جدید ios ۱۳.۵، اپل فرآیند باز کردن قفل گوشی‌های آیفون را برای کاربرانی که از ماسک استفاده می‌کنند، تسهیل کرده و صفحه passcode را به صفحه اصلی آورده است  واین بدان معناست که در صورت پوشیدن ماسک، کاربر تنها کافیست صفحه فیس آی‌دی را رد کند و برای باز کردن قفل گوشی گذرواژه مورد استفاده خود را وارد کند. 


کد مطلب: 128479

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/128479/باز-کردن-قفل-آیفون-ماسک

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir