کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تغییر مدیران ۵ شرکت زیرمجموعه شستا

16 ارديبهشت 1399 ساعت 15:58

بررسی ها حاکی از آن است که طی چند روز آتی مدیران عامل جدید ۵ شرکت بزرگ هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی شستا بزودی معرفی و معارفه می شوند.


بررسی ها حاکی از آن است که طی چند روز آتی مدیران عامل جدید ۵ شرکت بزرگ هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی شستا بزودی معرفی و معارفه می شوند.
به گزارش اختصاصی خط بازار؛ مدیران عامل جدید ۵ شرکت بزرگ هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی شستا بزودی معرفی می شوند. شنیده ها حاکی از آن است که طی چند روز آتی مدیران عامل شرکتهای نفت پاسارگاد، پتروشیمی خراسان، نفت ایرانول، شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی و بارز بزودی معرفی و معارفه می شوند. همچنین بررسی خبرنگار ما حاکی از آن است گه در بین این 5 شرکت، فعلا مدیران عامل پتروشیمی خراسان و نفت پاسارگاد نهایی شده و به ترتیب قرار است علیرضا بابا زاده مدیر عامل سابق بنیاد علمی اقتصادی توانا به عنوان جایگزین شفیعی و حسین نیکخواه، مدیرعامل سابق روغن خوراکی مارگارین جایگزین جبراییلی شوند.
یک مقام اگاه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این خصوص به خط بازار گفت: به دلیل عدم نهایی شدن بررسی صلاحیت سرپرستان شرکتهای بارزو ایرانول و تبعات ناشی از بلاتکلیفی مدیریتی در این شرکتها از جمله کاهش فروش و تذکر بورس پس از ۶ ماه سرپرستی، مدیران عامل جدید این شرکتها نیز به زودی معرفی می شوند.
شنیده ها حاکی از آن است یکی از مدیران عامل این 5 شرکت با نظر نهادهای نظارتی تغییر می کند. همچنین مدیران عامل جدید نفت پاسارگاد و پتروشیمی خراسان نیز با اعمال نظر محمد کبیری معاون تعاون وزیر معرفی شده اند.


کد مطلب: 128769

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/128769/تغییر-مدیران-۵-شرکت-زیرمجموعه-شستا

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir