کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

موافقت با بازگشت لالیگا

4 خرداد 1399 ساعت 13:42

نخست وزیر اسپانیا گفت، لالیگا می‌تواند از 8 ژوئن از پشت درهای بسته از سر گرفته شود.


نخست وزیر اسپانیا گفت، لالیگا می‌تواند از 8 ژوئن از پشت درهای بسته از سر گرفته شود.
به گزارش ایلنا، نخست وزیر اسپانیا، پدرو سانچز می‌گوید، لالیگا می‌تواند از 8 ژوئن پشت درهای بسته از سر گرفته شود. رییس لیگ، خاویر تباس گفت که او امیدوار است که لیگ برتر فوتبال در اسپانیا در 12 ژوئن از سر گرفته شود، اگرچه هنوز لالیگا تاریخ دقیق شروع مجدد را تأیید نکرده است.
بازیکنان لالیگا این هفته تمرینات را در گروه‌های کمتر از 10 نفر آغاز کردند. سانچز گفت: "اسپانیا آنچه را که باید انجام داده است و اکنون افق‌های جدیدی برای همه باز شده است. اکنون زمان بازگشت فعالیت‌های روزمره فراوان فرا رسیده است."
او ادامه داد:"از 8 ژوئن، لالیگا باز خواهد گشت. فوتبال اسپانیا یک موقعیت عظیم دارد اما این تنها فعالیت تفریحی نخواهد بود که باز خواهد گشت."
لیگ دسته دوم فوتبال اسپانیا نیز همزمان با لالیگا از سر گرفته می‌شود که گزارش‌هایی در اسپانیا حاکی از دربی بین سویا و رئال بتیس به عنوان اولین بازی لالیگا خواهد بود. تباس گفت: "ما از این تصمیم بسیار خرسندیم. این نتیجه کار عالی باشگاه ها، بازیکنان ، مربیان ، CSD (شورای ملی ورزش) و عوامل است. مهم است که از مقررات بهداشتی پیروی کنیم و اطمینان حاصل کنیم که بیماری همه گیر به پایان برسد.
فوتبال در اسپانیا در تاریخ 12 مارس به دلیل همه گیر شدن کروناویروس به حالت تعلیق درآمد. بازیکنان فوتبال در این کشور از اوایل ماه مه به تمرینات بازگشتند. 


کد مطلب: 129969

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/129969/موافقت-بازگشت-لالیگا

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir