کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استخدام 600 مددجوی بهزیستی توسط گروه عظام

16 تير 1399 ساعت 22:27

جلسه هماهنگی جذب و بکارگیری مددجویان بهزیستی با حضور مدیر کل بهزیستی استان البرز و معاون منابع انسانی گروه گروه قطعات خودرو عظام برگزار شد.اداره کل بهزیستی استان البرز با انتشار این خبر نوشت: نشست مشترک دکتر «اسدالله حیدری» مدیر کل بهزیستی استان البرز به همراه معاونت های تخصصی و همچنین کارشناسان دفتر اشتغال بهزیستی با معاون منابع انسانی گروه برق و الکترونیک عظام برگزار گردید




جلسه هماهنگی جذب و بکارگیری مددجویان بهزیستی با حضور مدیر کل بهزیستی استان البرز و معاون منابع انسانی گروه گروه قطعات خودرو عظام برگزار شد.اداره کل بهزیستی استان البرز با انتشار این خبر نوشت: نشست مشترک دکتر «اسدالله حیدری» مدیر کل بهزیستی استان البرز به همراه معاونت های تخصصی و همچنین کارشناسان دفتر اشتغال بهزیستی با معاون منابع انسانی گروه برق و الکترونیک عظام برگزار گردید.

به گزارش مردم سالاری آنلاین،محمد اکبری معاون منابع انسانی گروه برق و الکترونیک گروه قطعات خودرو عظام با اشاره به سیاست های کلی و دستور اخیر جناب آقای عباس ایروانی رییس گروه عظام مبنی بر انجام مسئولیت اجتماعی و جذب ده درصد از سرمایه انسانی گروه عظام از میان معلولین گفت: ما درخواست خود مبنی بر جذب ٦٠٠ نفر از مددجویان بهزیستی جهت تکمیل نیروی انسانی شرکت صنعت سازه سیم پوش در جلسه بیان کردیم.
معاون منابع انسانی گروه قطعات خودرو عظام تاکید کرد: در راستای انجام رسالت مسئولیت اجتماعی و به منظور توسعه فعالیت و افزایش ظرفیت تولید، شرکت تصمیم گرفتیم از معلولین ناشنوا و همچنین زنان سرپرست خانوار که از توانایی بالایی برخوردار هستند در جهت تکمیل ظرفیت نیروی انسانی خود استفاده کنیم.
حیدری مدیرکل بهزیستی استان البرز نیز در این جلسه با تشکر از حسن نیت گروه قطعات خودرو عظام گفت: ظرف یک هفته نیروهای متقاضی کار را به گروه عظام معرفی می کنیم. بهزیستی خواستار تعامل مستمر و هرچه بیشتر گروه عظام خودرو با این ارگان حمایتی است.
شرکت سازه سیم در زمینه طراحی، تولید و تامین دسته سیم انواع خودرو با کمیت و کیفیت مطلوب از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز کرد و هم اینک ۹ دسته محصول را در کارخانه اش در شهرک صنعتی اشتهارد تولید می کند.

گروه قطعات خودرو عظام از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را آغاز کرد. گروه عظام در حقیقت یک هلدینگ است که ۱۰ شرکت و ۱۲ کارخانه زیر مجموعه دارد. حدود  ۵ هزار نفر به طور مستقیم در بخش قطعه سازی خودرویی و غیر خودرویی عظام مشغول فعالیت هستند و ۲۲ هزار نفر به صورت غیر مستقیم (به روایتی ۳۰ تا ۴۰ هزار نفر) اشتغال‌شان وابسته به این شرکت است.  بیش از  ۱۰۷ قطعه و مجموعه قطعات و حدود یک میلیارد شماره فنی در گروه عظام تولید می شود. گروه عظام در تولید ۱۴ خودرو داخل کشور نقش مستقیم دارد‌ که دست‌کم ۴ مورد آن‌ها جزو خودروهای پرتیراژ کشور هستند.
 گروه قطعات خودرو عظام در سال اخیر با سرمایه گذاری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان، و تا دو سال آینده مجموعا به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد تومان پروژه های تولیدی عظیمی را با انتقال تکنولوژی اجرا کرده و می کند که اکثرا تحت لایسنس شرکتهای بزرگ اروپایی هستند. از جمله این محصولات می توان به تولید انواع پیستون و بوش سیلندر و کمک فنر و کلاچ و کویل جرقه و استارت و دینام هوشمند و فرمان برقی و EMS  و سیستم تعادل و پایداری ESC اشاره کرد.
 
‎، گروه قطعات خودرو عظام در اوج شرایط سخت تحریم، در سال ۱۳۹۹ با اشتغال زایی قابل توجه برای ۵۰۰ نیروی متخصص علاوه بر  ۳۰۰ نیروی جدید جذب شده در سال ۱۳۹۸، پروژه های متعدد دیگری با محوریت داخلی سازی و خودکفایی در کلاس کیفی و استاندارهای روز دنیا در دست اجرا دارد که می توان به تولید فنرهای خورشیدی کلاچ و استک دینام و ... اشاره کرد که بدون تردید در ارتقای کیفی خودروهای داخلی سهم به سزایی خواهند داشت.


کد مطلب: 132385

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/132385/استخدام-600-مددجوی-بهزیستی-توسط-گروه-عظام

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir