کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با همکاری شهرداری تهران:

ایساکو به پلتفرم «تهران هوشمند» می‌پیوندد

21 تير 1399 ساعت 12:34

پیرو توافق مهدی مونسان، مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو و محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران (فاوا)، شرکت ایساکو به پلتفرم «تهران هوشمند» خواهد پیوست.




پیرو توافق مهدی مونسان، مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو و محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران (فاوا)، شرکت ایساکو به پلتفرم «تهران هوشمند» خواهد پیوست.
ایکوپرس-مدیران ارشد این شرکت در هفته جاری ضمن بازدید از رصدخانه شهر تهران، از روند تبدیل شهر تهران به شهر هوشمند، داده‌های جمع‌آوری شده، داشبوردها و کاربردهای متفاوت آن آگاه شده و در خصوص افزوده شدن خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به بخش خدمات حمل و نقل خودرویی پلتفرم «تهران هوشمند» مذاکره کردند.
به گزارش روابط عمومی ایساکو، هدف نهایی پلتفرم تهران هوشمند، دست یافتن به شهری برای زندگی سالم و شاد، با محیطی حفاظت شده، رفت‌وآمد روان و زیرساخت‌های یکپارچه است، که از مدیریت شهری کارآمد و اقتصادی پویا برخوردار خواهد بود و با این نگاه حضور شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در این برنامه مشارکتی، رویداد مهمی در تحول حوزه حمل و نقل شهری رقم خواهد زد.
بنابر توافق‌های صورت گرفته در این نشست، پیشنهاد شد که اپلیکیشین شرکت ایساکو و امدادخودرو ایران، به اپلیکیشن «تهران من» که از زیرمجموعه‌های پلتفرم تهران هوشمند است، افزوده شود تا دسترسی همشهریان تهرانی به خدمات ایساکو، از این طریق بیش از پیش تسهیل و تسریع گردد.
در این اقدام با جانمایی تمامی مراکز خدماتی مجاز ایران‌خودرو در نقشه هوشمند شهر و ترکیب آن با اپلیکیشن «مسیریاب رایا» که یکی از کامل‌ترین برنامه‌های مسیریابی شهری است، دارندگان محصولات ایران‌خودرو به راحتی می‌توانند به نزدیک‌ترین نمایندگی‌‌ها و فروشگاه‌های این شرکت دست پیدا کنند.
گفتنی است شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با تاکید بر استفاده مشتریان از خدمات غیرحضوری در شرایط شیوع بیماری کوید 19 و فراهم آوردن این بستر در اپلیکیشن ایساکو، قادر خواهد بود از طریق پیوستن به اپلیکیشن «تهران من» به تعداد بیشتری از هوطنان خدمات غیرحضوری ارائه کند و سهم بیشتری در مسیر سلامتی مردم داشته باشد.
در مجموع در این نشست، موضوعاتی همچون رصد موقعیت خودروهای امدادی در شهر، اهمیت تراکم جمعیت در بازنگری پراکندگی نمایندگی‌ها و نقش اطلاعات مکانی تصادفات شهری در جانمایی محل استقرار امدادخودروها مورد بحث قرار گرفت.
در پایان لازم به ذکر است همکاری مشترک شرکت ایساکو و شهرداری تهران به منظور توجه به ضرورت هوشمندسازی و خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان صورت گرفته و خروجی آن می‌تواند کاهش سفرهای شهری و افزایش رضایت هموطنان از خدمات ارائه شده باشد. همچنین با توجه به تجربه و سابقه چندین ساله هر دو مجموعه در راه‌اندازی خدمات نوآور و استارتاپ‌ها، زمینه برای ایجاد بسترهای نوین نیز فراهم خواهد شد.
 
 


کد مطلب: 132612

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/132612/ایساکو-پلتفرم-تهران-هوشمند-می-پیوندد

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir