کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برقراری دوباره پروازهای تهران-استانبول

22 تير 1399 ساعت 11:37

سرپرست اداره کل روابط عمومی شرکت هواپیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: پرواز «هما» از تهران به مقصد استانبول که در پی شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود، از فردا (دوشنبه) دوباره برقرار خواهد شد.


سرپرست اداره کل روابط عمومی شرکت هواپیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: پرواز «هما» از تهران به مقصد استانبول که در پی شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود، از فردا (دوشنبه) دوباره برقرار خواهد شد.
«حسین جهانی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: بسیاری از پروازهای اروپایی «هما» بعد از شیوع ویروس کووید ۱۹ متوقف شده است و اکنون پروازهای برنامه‌ای ایران ایر به فرودگاه‌های لندن، منچستر، پاریس و آمستردام محدود است.
وی ادامه داد: البته به صورت موقت برای مادرید در اسپانیا، کراچی در پاکستان، بلاروس و ایتالیا پرواز داشتیم که به صورت فوق‌العاده برای بازگرداندن هم وطنان انجام شده است.
جهانی با اعلام اینکه از فردا (دوشنبه) اولین پرواز تهران – استانبول هواپیمایی هما انجام می شود، گفت: فروش بلیت نیز در دفاتر هما و آژانس های معتبر وجود دارد.
به گفته جهانی، پرواز تهران به مقصد استانبول در روزهای دوشنبه و جمعه هر هفته از فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) انجام خواهد شد.
وی گف: این پرواز در ساعت ۹ و ۲۵ دقیقه با شماره پرواز ۷۱۹ در روزهای دوشنبه و جمعه تهران را به مقصد استانبول ترک خواهد کرد. همچنین بازگشت این پرواز در روزهای یاد شده در ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه به وقت محلی با شماره پرواز ۷۱۸ از فرودگاه استانبول به مقصد فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) انجام خواهد شد.
سرپرست اداره کل روابط عمومی شرکت هواپیمای جمهوری اسلامی ایران در خصوص از سرگیری پروازهای آلمان ایران ایر نیز گفت: مذاکره برای این پروازها آغاز شده است و در صورت کسب مجوز پرواز آلمان اطلاع رسانی خواهد شد. اکنون ۶۰ درصد درخواست از هواپیمایی هما برای برقراری پرواز در مسیرهای آلمان است که ایران ایر تمام تلاش خود را برای از سرگیری پروازها در این مسیر اروپایی خواهد داشت.


کد مطلب: 132681

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/132681/برقراری-دوباره-پروازهای-تهران-استانبول

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir