کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازگشایی دومین جاذبه گردشگری بریتانیا

5 مرداد 1399 ساعت 1:30

با وجود کاهش محدودیت‌های قرنطینه در بریتانیا، گالری مشهور «تیت مدرن» پس از ماه‌ها تعطیلی و با اعمال تغییراتی آماده میزبانی از بازدیدکنندگان می‎شود.


با وجود کاهش محدودیت‌های قرنطینه در بریتانیا، گالری مشهور «تیت مدرن» پس از ماه‌ها تعطیلی و با اعمال تغییراتی آماده میزبانی از بازدیدکنندگان می‎شود.
به گزارش ایسنا، «تیت مدرن» دومین جاذبه گردشگری بریتانیا (پس از موزه بریتانیا) در بیست و هفتم جولای به همراه سه گالری دیگر این مجموعه از جمله «تیت بریتانیا»، «تیت لیورپول» و «تیت سنت ایوس» بازگشایی خواهد شد.
با بازگشایی این گالری، هزاران اثر برای نخستین‌بار به نمایش گذاشته و یا دوباره نصب می‌شوند.
آثار «کارا واکر»، نمایشگاه بزرگی از آثار «استیو مک‌کوئین» و «اندی وارهول» از جمله مجموعه‌های دیدنی «تیت مدرن» خواهند بود.
مهلت بسیاری از نمایشگاه‌های موقتی افزایش داده شده است تا به این ترتیب تعطیلی چهار ماهه این گالری که به دلیل شیوع ویروس کرونا رخ داد تاحدی جبران شود.
برای ایجاد سهولت در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تمامی بازدیدکنندگان اعم از اعضای «تیت» برای بازدید از نمایشگاه‌ها ملزم به رزرو بلیت‌های زمان‌بندی‌شده خواهند بود.
ضمن رعایت فاصله اجتماعی، جایگاه‌های ضدعفونی دست نیز در نقاط مختلف گالری نصب خواهد شد. لزوم استفاده از کارت‌های اعتباری به جای پول نقد در فروشگاه‌ها و کافه‌های گالری، استفاده از ماسک و توجه داشتن به مسیر تعیین‌شده در نمایشگاه‎‌ها از دیگر موارد امنیتی و بهداشتی خواهد بود که بازدیدکنندگان ملزم به رعایت آن‌ها هستند.


کد مطلب: 133481

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/133481/بازگشایی-دومین-جاذبه-گردشگری-بریتانیا

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir