کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتقاد شهربانو منصوریان از محرومیتش

25 مرداد 1399 ساعت 15:23

ملی‌پوش نام آشنای تیم ملی ووشوی بانوان ایران، به محرومیت ۲۰ ماهه‌اش واکنش نشان داد.


ملی‌پوش نام آشنای تیم ملی ووشوی بانوان ایران، به محرومیت ۲۰ ماهه‌اش واکنش نشان داد.
شهربانو منصوریان در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد محرومیت ۲۰ ماهه‌ای که توسط فدراسیون ووشوی ایران برای او در نظر گرفته شده است، گفت: فکر کنم در ورزش ووشو من نفر بیستم یا سی‌ام باشم که این اتفاق برایش افتاده است. افراد دیگری هم بوده‌اند که در مقابل این اقدامات سکوت کرده و به هر دلیلی نمی‌توانستند یا نخواستند حرف بزنند. با این‌وجود من اعتراض کردم چون معتقدم حق خوری شده بود.
او افزود: مریم هاشمی دوپینگ کرده بود و با خواهر من بازی کرد که حقش خورده شد. متاسفانه هاشمی بدون انتخابی کشوری وارد اردوی تیم ملی و انتخابی درون اردویی شد. سه راند با خواهر من مبارزه کرد که قبول نکردند و دوباره یک تک راند مسابقه گذاشتند تا او انتخاب شد. حتی ما (الهه و شهربانو) را هم نگذاشتند در سالن باشیم تا مبارزه خواهرم سهیلا را ببینیم، ما دو خواهر را از سالن بیرون‌ کردند و ما از گوشه‌ در بازی خواهرم را دیدیم.
دارنده مدال طلای رقابت‌های جهانی ووشو، با انتقاد از اقدامات فدراسیون، ادامه داد: من حرف حق زده‌ام که بنده را به کمیته انضباطی برده‌اند، منی که ۱۰ مدال بین‌المللی در سطح جهان و آسیا دارم.
شهربانو ‌منصوریان، در واکنش به این‌ موضوع که فدراسیون حق اعتراض برای او گذاشته است، توضیح داد: بنده حتما اعتراض می کنم چون کل زندگی‌ام را در این ورزش گذاشته‌ام، بارها پایم در این‌ ورزش شکسته است، آسیب دیده‌ام‌ و دوباره تلاش کرده‌ام. یک نفر دیگر دوپینگ کرده، آنوقت باید من محروم شوم؟ منی که حتی قرص سرما خوردگی را هم نمی خورم محروم کرده‌اند. خدا شاهد است که اگر من دوپینگی بودم روزگارم را سیاه می‌کردند.
او در پایان با انتقاد از صحبت‌های ناطقی نایب رئیس فدراسیون، توضیح داد: خانم ناطقی شما که ناظر مسابقات بودید و به صورت کامل بازی را دیدید، الان می‌گویید حرف‌های من کذب است؟ خدا بالای سر همه ما و شاهد بر همه‌ چیز است. من چه کار خلافی در فدراسیون کرده‌ام که من را با افشا کردن آن‌ها تهدید می‌کنید؟ اگر چیزی هست حتما رو کنید.


کد مطلب: 134646

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/134646/انتقاد-شهربانو-منصوریان-محرومیتش

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir