کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آمار مجازین آزمون ارشد اعلام شد

13 شهريور 1399 ساعت 21:14

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از مجاز شدن بیش از ۴۲۴ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خبر داد.


 
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از مجاز شدن بیش از ۴۲۴ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خبر داد.
فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مرداد برگزار می شود و نتایج اولیه این آزمون امروز پنجشنبه ۱۳ شهریور بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.
وی در ادامه تصریح کرد: تعداد ۴۲۴ هزار و ۲۷۶ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مجاز به انتخاب رشته شدند.
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: دفترچه انتخاب رشته آزمون فوق امشب بر روی سایت این سازمان قرار می گیرد و متقاضیان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی توصیه می‌شود ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی اقدام نموده و با توجه به نتیجه اعلام شده در کارنامه اعلام نتایج اولیه، کدرشته محل‌های مورد نظر خود را استخراج و به ترتیب علاقه مرتب نموده و پس از آن در فرم پیش‌نویس ثبت کنند.
زرین آمیزی گفت: مجازین آزمون ارشد از روز ‌شنبه مورخ ۱۵ تا روز سه‌شنبه ۱۸ شهریور می توانند نسبت به ثبت کد رشته محل های انتخابی (حداکثر ۱۰۰ کدرشته‌محل) و تکمیل فرم مذکور اقدام کنند.


کد مطلب: 135764

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/135764/آمار-مجازین-آزمون-ارشد-اعلام

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir