کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تازه وارد سايپا 3 / مدیر مهندسی بازرسی خودرو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران عنوان كرد:

شاهين خودرویي با استانداردهاي اروپايي

6 مهر 1399 ساعت 10:31

مدیر مهندسی بازرسی خودرو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گفت: طراحي و توليد خودروي شاهين از سوي گروه خودروسازي سايپا اتفاق خوبي است كه بازار خودرو به زودي شاهد آن خواهد بود. از اين رو پيش بینی مي شود كه مردم هم استقبال خوبي از اين خودرو داشته باشند




مدیر مهندسی بازرسی خودرو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گفت: طراحي و توليد خودروي شاهين از سوي گروه خودروسازي سايپا اتفاق خوبي است كه بازار خودرو به زودي شاهد آن خواهد بود. از اين رو پيش بینی مي شود كه مردم هم استقبال خوبي از اين خودرو داشته باشند.


به گزارش سايپانيوز، محمد رستگار درباره اينكه خودروي شاهين از نگاه كارشناسي چگونه ارزيابي مي شود، تصريح كرد: در شرايطي كه كشور با سخت ترين تحريم هاي ظالمانه روبرو است، واقعا طراحي و توليد خودروي شاهين كه اخيرا از سوي گروه خودروسازي سايپا رونمايي شده است، دست مريزاد دارد.
وي با بيان اينكه استانداردها در خودروهاي توليد داخل، رعايت شده است، افزود: خودروي توليد شده توسط سايپا از نظر فني و مهندسي ويژگي هاي لازم را دارد و مي توان به شاهين امتياز خوبي داد.
مدیر مهندسی بازرسی خودرو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران خاطرنشان كرد: سازمان هاي نظارتي و مخصوصا سازمان ملي استاندارد با وجود تحريم هايی كه صنعت خودرو با آن مواجه است از موضع خود كوتاه نيامده است و اصرار بر رعايت الزام هاي 85 گانه استاندارد را دارد.
وي گفت: در راستاي رعايت استانداردهاي اجباري، گروه خودروسازي سايپا خودروي پرايد را كنار گذاشت و در اين مدت با برنامه ريزي كه انجام داده بود توانست خودروي جديدي را معرفي كند، بر اين اساس خودروي شاهين در شرايطي به مرحله توليد رسيده است كه سايپا با تكيه بر توان مهندسان داخلي خود به سمت خودروي جديد رفته است.
رستگار افزود: شاهين خودرويی به روز است و با استانداردهاي اروپايي به صورت كامل همخواني دارد؛ وقتي چنين خودرويی توسط مهندسان داخلي ساخته و توليد مي شود قطعا در آينده اي نزديك مي توان خودروهاي بهتر و مدرن تر را توليد و وارد بازار كرد.
مدیر مهندسی بازرسی خودرو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اذعان كرد: 25 سال بود كه مردم گروه خودروسازي سايپا را با پرايد و خودروهاي كوچك مي شناختند و همه تصور مي كردند اين خودروساز تنها مي تواند در توليد پرايد موفق باشد اما اين مجموعه با رونمايي و عرضه خودرو شاهين ثابت كرد كه مي تواند با خوداتكايي به سمت توليد خودروهاي به روز برود.
وي گفت: گروه سايپا بعد از مدت ها سنت شكني كرد و توانست خودرويی معرفي كند كه قابليت هاي زيادي دارد؛ بازار خودرو به تغيير و تنوع نياز داشت كه خوشبختانه با معرفي شاهين بخشي از آن محقق شد، در اين ميان پيش بيني مي كنم كه از خودروي جديد سايپا استقبال خوبي شود.


کد مطلب: 137133

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/137133/شاهين-خودرویي-استانداردهاي-اروپايي

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir