کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اصلاح طلبان صدای بی صدایان جامعه باشند

16 مهر 1399 ساعت 13:11

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اصلاح طلبان باید به مردم ثابت کنند که همچنان در کنار آنها بوده و صدای بی صدایان جامعه همچون کارگران، فقرا، زنان ، دانشجویان، معلمان و اقلیت ها هستند.


یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اصلاح طلبان باید به مردم ثابت کنند که همچنان در کنار آنها بوده و صدای بی صدایان جامعه همچون کارگران، فقرا، زنان ، دانشجویان، معلمان و اقلیت ها هستند.
به گزارش ایسنا، ابراهیم اصغرزاده در پنجمین نشست مشترک شورای مرکزی حزب جوانان ایران اسلامی با دبیران استانی این حزب با  بررسی شرایط فعلی کشور و تهدید و فرصت های پیش رو اظهار کرد: عملکرد مسئولین و حوادث و مسائل مختلف پیش آمده در طی چند سال گذشته موجب بروز انباشت مطالبات به حق مردم گردیده و دست و پنجه نرم کردن ملت با مشکلات و بروز برخی اعتراضات در سطح جامعه، ضرورت اجرای هر چه سریع تر اصلاحات اساسی در کشور را برای حاکمیت پر رنگ تر کرده است.
دبیر کل انجمن اسلامی مهندسان ایران دوم خرداد و پیروزی غیر منتظره سید محمد خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۷۶ را تلنگری جدی و تولدی دوباره برای سیاسیون و مردم دانست و خاطرنشان کرد: در شرایطی که هیچ روزنامه مستقل واقعی و حزب سیاسی در کشور وجود نداشت، مردم ایران توانستند با کمترین امکانات و صرفا به امید تغییر و احقاق حقوق خود به شعارهای سید اصلاحات اعتماد کرده و با اتحادی وصف ناپذیر در راستای آرمان های خود گام بردارند و سرنوشت خوبی را برای خود رقم بزنند.
وی ابراز عقیده کرد: نتیجه انتخابات دوم خرداد حامل پیامی بود برای حاکمیت و سیاسیون که تا پیش از آن هیچ شناختی از مطالبات جامعه نداشتند و فکر می کردند که استراتژی آنها مورد تایید مردم بوده و آنها از شرایط خود راضی هستند و از این رو ضرورت بازنگری در سیاستگذاری ها و اصلاحات را امری ضروری و غیر قابل کتمان دانستند.
اصغر زاده اصلاحات و تغییر اساسی در ساختار را عامل مهمی در جهت حفظ وحدت و ایجاد وفاق ملی دانست و گفت: بحران آفرینی و کار شکنی نیروهای قانون گریز و پر نفوذ طی سالیان گذشته موجب شده تا مطالبات جامعه به نحو مطلوب پیگیری نشود. در نتیجه مردم با قهر با صندوق های رای و کم اهمیت جلوه دادن اثر بخشی نهادهای انتخابی پیام انتقادی خود را به حاکمیت مخابره نمایند.
دبیر کل انجمن اسلامی مهندسان وظیفه اصلاح طلبان برای برون رفت از شرایط حاد فعلی را بسیار خطیر دانست و گفت: اصلاح طلبان در شرایط حساس فعلی و در راستای اعتماد سازی مجدد و نجات کشور نیازمند بازنگری جدی در استراتژی گذشته خود هستند و باید به مردم ثابت کنند که همچنان در کنار آنها بوده و صدای بی صدایان جامعه همچون کارگران، فقرا،  زنان ، دانشجویان، معلمان و اقلیت ها هستند.
وی  در پایان اعتراض و انتقاد نسبت به حاکمیت و اصلاح طلبان را حق مسلم مردم دانست و گفت: ما موافق هیچگونه براندازی و ناامنی در کشور نیستیم اما معتقدیم که اعتراض و انتقاد سازنده می تواند چراغ راه آینده یک جامعه باشد.


کد مطلب: 137706

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/137706/اصلاح-طلبان-صدای-بی-صدایان-جامعه-باشند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir