کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بایدن: ترامپ به فکر مردم آمریکا نیست

23 مهر 1399 ساعت 10:43

نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از سیاست‌های ترامپ انتقاد کرد.


نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از سیاست‌های ترامپ انتقاد کرد.
به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، جو بایدن، نامزد حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ این کشور، طی سخنانی در جمع گروهی از سالمندان طرفدار خود در ایالت فلوریدا، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را به خاطر اهمال کاری در قبال سالمندان این کشور تقبیح و سرزنش کرد.
بر این اساس، بایدن گفت: ترامپ هرگز به شما توجه نکرده است. عملکرد وی در مدیریت همه گیری ویروس کرونا درست مانند ریاست جمهوری او بی نظم و غیرقابل اعتماد بوده است. ترامپ مانع از این شده است که سالمندان فلوریدا و مردم سراسر کشور بتوانند آسایش مورد نیاز خود را داشته باشند. دونالد ترامپ نه تنها تمایلی به انجام این قبیل کار‌ها ندارد بلکه حتی اهمیتی نمی‌دهد که مردم به چه چیز‌هایی نیاز دارند. من فکر می‌کنم هر دوی این موضوعات صحت دارد. مردم می‌گویند او تمایلی به کارکردن ندارد. من فکر می‌کنم که او اصلا اهمیتی به مردم نمی‌دهد.
بایدن در بخش دیگری از این سخنان گفت: در شرایطی که شما در حال از دست دادن "زمان طلایی" خود با عزیزانتان در بیمارستان هستید، او در یکی از زمین‌های گلف خود سرگرم است و وقتی تصمیم می‌گیرد که کاری بکند، برای کمک به شما نیست.
نامزد حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا تصریح کرد: ترامپ در واقع به کاهش هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی اهمیتی نمی‌دهد، زیرا او وامدار شرکت‌های بیمه درمانی و شرکت‌های دارویی آمریکاست. به خاطر همین است که در نهایت از دیوان عالی آمریکا خواسته است که اوباماکِر یا قانون ارائه خدمات درمانی مقرون به صرفه را ابطال کند که باعث کاهش توان سالمندان برای استفاده از خدمات بهداشتی و درمانی می‌شود.
وی افزود: تنها کاری که این رئیس جمهور به خوبی بلد است انجام بدهد، بازی کردن با جان و آینده مردم است. همین هفته گذشته بود که او از مذاکرات به منظور ارائه کمک‌های مالی بیشتر به خانوار‌های آمریکایی کنار کشید.
بایدن در ادامه تاکید کرد: رئیس جمهور در مقابل مربیان و بچه‌های مدرسه، و در برابر حمایت از تامین تجهیزات بهداشتی مورد نیاز برای بازگشایی مدارس ایستاد، در صورتی که ما می‌توانیم این کار را بکنیم و بودجه مورد نیاز آن را داریم. او به تک تک کارگرانی پشت کرد که شغلشان را از دست داده اند.
نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر آمریکا تصریح کرد: مدیریت بی نظم، پرهرج و مرج و تفرقه انگیز دونالد ترامپ ما را متحمل هزینه‌های گزافی کرده است. ۲۱۵ هزار کشته بر اثر همه گیری ویروس کرونا تا همین جا، کارشناسان می‌گویند اگر کاری اساسی صورت نگیرد، ما تا چند ماه دیگر بیش از ۲۰۰ هزار نفر دیگر را از دست خواهیم داد. می‌دانید که وقتی او به کووید-۱۹ مبتلا بود، من برای بهبودی او دعا کردم.
وی ادامه داد: امیدوار بودم که بعد از بهبودی حداقل کاری که می‌کند رویه خود را عوض کند، ولی او چکار کرد؟ او دروغ هایش را دو برابر گذشته کرد و اوضاع را بدتر نمود. شمار زیادی از مردم جان خود را از دست دادند، تنها به این خاطر که او بیشتر از آنکه به فکر سلامت سالمندان باشد، به فکر بازار بورس است.


کد مطلب: 138070

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/138070/بایدن-ترامپ-فکر-مردم-آمریکا-نیست

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir