کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فلاحی: ۸ ماه پایانی دولت را رها نکنیم

30 مهر 1399 ساعت 13:44

رییس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به ۸ ماه پایانی دولت گفت: اگر این ۸ ماه را کارشناسانه کار کنیم می توانیم این سرزمین را ۸۰ سال به جلو ببریم ولی اگر کار نکنیم در تک تک ثانیه های این ۸ ماه باقی مانده به پایان دولت حتما فجایع بسیاری اتفاق خواهد افتاد.


رییس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به ۸ ماه پایانی دولت گفت: اگر این ۸ ماه را کارشناسانه کار کنیم می توانیم این سرزمین را ۸۰ سال به جلو ببریم ولی اگر کار نکنیم در تک تک ثانیه های این ۸ ماه باقی مانده به پایان دولت حتما فجایع بسیاری اتفاق خواهد افتاد.
به گزارش ایسنا، سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: سلام بر مادران سرزمینم که همواره و در طول تاریخ این سرزمین سرداران شجاعی را در دامان خود پرورش دادند، از آریوبرزن تا سردار شجاع ایران و جهان اسلام شهید قاسم سلیمانی.
وی افزود: همیشه آنانی که باید بدانند و بفهمند سکوت شما را سرشار از ناگفته ها نمی‌دانند بلکه گاهی این سکوت را نشانه رضایت فرض می کنند، رضایت برلجام گسیختکی بازار و اقتصاد این سرزمین، امروز سکوت ما خیانت به شهدای دفاع مقدس است، به والله قسم امروز دشمن هیچ برنامه ای برای ساقط کردن اقتصاد و سیاست ما ندارد جز آن که چشمش به اشتباهات درونی و استراتژیک ما است، طرفدار تئوری توهم توطئه نیستم ولی معتقد هستم که امروز کاسه ای زیر نیم کاسه است که برخی خدمات این نظام و انقلاب را در پستوهای بی کفایتی خود به اسارت گرفتند.
 رییس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دشمن دشمن است و کارش دشمنی است اما کجا دشمن خارجی به ما گفته است پراید بنجل ۷ میلیونی را ۱۳۰ میلیون بفروشیم و کک وجدان هیچ مسئولی گزیده نشود؟ کجا دشمن به ما گفته است فرزندان برخی مسئولین رده بالای این مملکت به مراکز جاسوس پروری انگلیس و آمریکا و کانادا بروند؟ باورها و سبک زندگیشان تغییر کند و بعد به عنوان سفیران دشمن بازگردند و دوباره با رانت پدرانشان در مصادر سیاسی و اقتصادی این سرزمین جا خوش کنند، پدرانشان در این جا مرگ بر آمریکا بگویند و فرزندانشان آن جا به ریش این مملکت بخندند.
فلاحی ادامه داد: کجا دشمن خارجی به ما گفته است که چشم بر خون شهدا و خدمات این نظام و انقلاب بسته شود و مردم نسبت به آینده خود ناامید شوند؟
نماینده مردم ایلام گفت: قانون مصوب کنیم، طرح های فاقد اولویت را کنار بگذاریم و به اقتصاد و معیشت مردم توجه کرده و ضرب الاجل مشخص کنیم و روش کمیسیون داری را تغییر دهیم، نگذاریم وزیری بیاید و بگوید و برود و او را به خیر و ما را به بی خیالی، اجازه ندهیم این گزاره غلط در میان ما جا بیفتد که بگذاریم ۸ ماه باقی مانده به پایان برسد، اگر این ۸ ماه را کارشناسانه کار کنیم می توانیم این سرزمین را ۸۰ سال به جلو ببریم ولی اگر کارنکنیم در تک تک ثانیه های این ۸ ماه باقی مانده به پایان دولت حتما فجایع بسیاری اتفاق خواهد افتاد.
وی در پایان اضافه کرد: همه ما مسئولین در یک کشتی هستیم و سکاندار هستیم و در قبال مردمی که امروز چشم امیدشان به این مجلس است مسئولیت داریم، مردم مهم ترین پاسداران گفتمان انقلاب اسلامی هستند، هر که این مردم را ناامید کند خائن است و مسیر یکه تازی او باید بسته شود.


کد مطلب: 138461

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/138461/فلاحی-۸-ماه-پایانی-دولت-رها-نکنیم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir