کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پرش چتربازان ناجا از برج میلاد

30 مهر 1399 ساعت 14:02

همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی تعدادی از چتربازان نیروی انتظامی و نیروهای مسلح از فراز برج میلاد پرش بیس جامپینگ خواهند داشت.


همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی تعدادی از چتربازان نیروی انتظامی و نیروهای مسلح از فراز برج میلاد پرش بیس جامپینگ خواهند داشت.
به گزارش ایسنا، با توجه به همزمانی هفته تربیت بدنی و نیروی انتظامی جمعی از چتربازان نیروی انتظامی، در روز جمعه ۲ آبان ماه از فراز برج میلاد پرش بیس جامپ خواهند داشت.
این مراسم با حضور مقامات نیروی انتظامی و مدیران شهری روز جمعه از ساعت ۷ صبح در برج میلاد برگزار می شود.
برگزاری مسابقات پله نوردی و پرتاب دارت شهروندی در برج میلاد
همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی، مسابقات پله نوردی شهروندی و شوت دارت نیز در برج میلاد برگزار می شود.
سازمان ورزش شهرداری تهران برنامه های مختلفی را برای هفته تربیت بدنی تدارک دیده است. از جمله این برنامه ها، برگزاری مسابقات پله نوردی شهروندی است که در روز جمعه ۲ آبان ماه از ساعت ۸ صبح با همکاری شهرداری منطقه۲ دربرج میلاد برگزار می شود.
برگزاری مسابقه پرتاب دارت و پخش زنده برنامه "صبح ونشاط" با حضور گروه های ورزشی از دیگر برنامه های این هفته در برج میلاد است.
همچنین جمعی از ژیمناستیک کاران و ورزشکاران رزمی نیز در محوطه برج میلاد حضور داشته و به مناسبت هفته تربیت بدنی حرکات نمایشی- ورزشی را اجرا خواهند کرد.
بر اساس گزارش روابط عمومی برج میلاد، برنامه تلویزیونی صبح و نشاط بصورت زنده از ساعت ۷ صبح  از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.


کد مطلب: 138470

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/138470/پرش-چتربازان-ناجا-برج-میلاد

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir