کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زمان آن فرا نرسیده که به وعده ها عمل شود؟

2 آذر 1399 ساعت 12:47

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه فراموش نکنیم مردم به ما اعتماد کردند و ما را به مصاف غارتگران عزت و بیت المال این مملکت فرستادند، تاکید کرد: آیا زمان آن فرانرسیده که به وعده های داده شده عمل کنیم؟


یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه فراموش نکنیم مردم به ما اعتماد کردند و ما را به مصاف غارتگران عزت و بیت المال این مملکت فرستادند، تاکید کرد: آیا زمان آن فرانرسیده که به وعده های داده شده عمل کنیم؟
به گزارش ایسنا، جعفر راستی نماینده مردم شبستر در مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: ما افتخار می کنیم امت پیامبر اکرم(ص) و شیعه حضرت علی(ع)، حضرت زهرای اطهر(س) و فرزندانشان (ع) هستیم و اکنون نیر در انتظار فرج صاحب الزمان(عج) لحظه شماری می کنیم، افتخار می کنیم رهبر معظم انقلاب راهبر ما است که با نگاه عمیق خود به مسائل جهانی فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.
وی افزود: این که ما هستیم و راه روشن امامین انقلاب اسلامی و شهدای گلگون کفن که در صورت تخطی از راهشان ضمن اینکه به خسران ابدی دچار خواهیم شد عقوبت اخروی نیز در انتظار ما خواهد بود، بیاییم به وصیت سیاسی و الهی امام راحل عمل کنیم که فرمودند من چه میان شما باشم و یا نباشم نگذارید انقلاب به دست نا اهلان بیفتد، سوال من این است به چه میزان به این وصیت عمل کردیم؟ آیا افرادی که کشور را به این روز انداختند همان نااهلان نیستند؟
این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس اظهار کرد: چندین ماه است که فریاد می زنیم ادامه این وضعیت به صلاح مملکت و مردم نیست و به هر نحوی باید اصلاح شود، تا چه زمان نظاره گر وضعیت نابسامان کشور خواهیم بود؟ آیا زمان آن فرانرسیده که به وعده های داده شده عمل کنیم؟ فراموش نکنیم مردم به ما اعتماد کردند و ما را به مصاف غارتگران عزت و بیت المال این مملکت فرستادند.
راستی اظهار کرد: تا چه زمانی شاهد این همه بی تدبیری و آشفتگی باشیم؟ این ها اگر از روی عمد باشد مصداق خیانت و در غیر این صورت مصداق جهالت است، به رییس جمهور و وزرای کابینه اخطار می دهم به این وضع نابسامان پایان دهند درغیر اینصورت ملت و نمایندگان آن ها به وظیفه خود عمل خواهند کرد.
وی در پایان اضافه کرد: تا چه زمان به این برنامه های کلیشه ای ادامه خواهیم داد؟ اگر قرار است بر مبنای دوره های قبل عمل کنیم پس تفاوت ما که مدعی انقلابی بودن هستیم با دیگران در چیست؟ خدا نیاورد آن روز را که ما هم دچار روزمرگی شویم و درد مردم را فراموش کنیم که به فضل الهی بدخواهان این نظام آن روز را نخواهند دید.


کد مطلب: 140197

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/140197/زمان-فرا-نرسیده-وعده-عمل-شود

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir