کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نقش آمریکا و صهیونیست در ترور فخری‌زاده

15 آذر 1399 ساعت 12:45

سرکنسول سفارت یمن در تهران با تاکید بر اینکه بی تردید آمریکا و اسرائیل در ترور شهید فخری زاده نقش داشته‌اند، گفت: قادریم به مرحله تولید تجهیزات دفاعی برسیم.


سرکنسول سفارت یمن در تهران با تاکید بر اینکه بی تردید آمریکا و اسرائیل در ترور شهید فخری زاده نقش داشته‌اند، گفت: قادریم به مرحله تولید تجهیزات دفاعی برسیم.
به گزارش ایسنا، سومین نشست مجازی تحلیل موضوعی معاونت سیاسی حزب موتلفه با عنوان «ناگفته های مقاومت یمن» با حضور "عدنان غفله" سرکنسول سفارت یمن در تهران و عضو برجسته انصارالله و تعدادی از دبیران و مسئولین و اعضای دفاتر استانی حزب مؤتلفه اسلامی برگزار شد. 
در ابتدای این نشست محمد بومیان قائم مقام معاونت سیاسی حزب ضمن گرامیداشت یاد شهدای مقاومت بویژه سردار سلیمانی و شهدای یمن و شهید حسن زید وزیر ورزش و جوانان دولت یمن که به تازگی هدف تروریست‌ها قرار گرفت، به تحلیل مسائل سیاسی داخلی و منطقه پرداخت. 
در ادامه، عدنان غفله ضمن تسلیت شهادت دکتر فخری زاده، تأکید کرد: بی تردید آمریکا و اسرائیل در این جنایت نقش داشته اند و این جنایت ها قطعا بدون پاسخ نخواهد ماند. 
وی افزود: این جنایت ها حاکی از عظمت این شخصیت ها و ناشی از ترس آمریکا و اسرائیل از این نخبگان است و این ترس، آنها را به نابودی خواهد کشاند. 
عضو انصارالله یمن تصریح کرد: جنایت ترور شهید فخری زاده حلقه ای از سلسله جنایت‌های آمریکا و اسرائیل است. آنها اندیشمندان جهان اسلام را هدف قرار داده اند زیرا این عالمان با اسلام و اهل بیت علیهم السلام ارتباط دارند و دشمنان از این ارتباط می ترسند.
 
وی در ادامه سخنان خود به تحولات یمن اشاره کرد و گفت: تهاجم به یمن به دستور آمریکا و در زمان حاکمیت دموکرات ها بوسیله مزدوران سعودی انجام شد و ما در پایان سال ششم این تجاوز هستیم در حالی که نسبت به سال اول تجاوز، از شرایط بهتری برخورداریم. 
سرکنسول سفارت یمن در تهران ادامه داد: اکنون مراکز استراتژیک سعودی و ائتلاف را هدف قرار می دهیم و قادریم به مرحله تولید تجهیزات دفاعی برسیم بطوریکه در روزهای گذشته توانستیم پیروزی های بزرگی در مرکز یمن کسب و مزدوران سعودی را مجبور به عقب نشینی کنیم. 
غفله افزود: جنگ یمن با ائتلاف سعودی شباهت های زیادی به جنگ ایران و عراق دارد. با این تفاوت که ملت ایران از امکانات و تجهیزات دفاعی برخوردار بودند ولی ملت یمن فاقد امکانات دفاعی هستند. 
وی در پایان تاکید کرد: ملت یمن با وجود همه جنایت ها و فشارها تا پیروزی نهایی به مقاومت خود ادامه خواهد داد. 


کد مطلب: 140928

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/140928/نقش-آمریکا-صهیونیست-ترور-فخری-زاده

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir