کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئولان البرز باید تمرین دموکراسی کنند

خبرگزاری مهر , 29 آبان 1391 ساعت 19:08

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسئولان استان البرز باید تلاش کنند تا دموکراسی را حکم فرما کنند


عزیز اکبریان بعد از ظهر دوشنبه در جلسه اعضای شورای شهرستان که در سالن جلسات شورای شهر کرج برگزار شد، با تاکید بر اینکه باید تمرین دموکراسی داشته باشیم، اظهار داشت: در مجموع هماهنگی ها بین مسئولان استان خوب است.
باید اجازه دهیم مدیر خود تصمیم گیرنده باشد
وی با بیان اینکه باید به مدیران اجازه دهیم خیلی از تصمیمات را خودشان بگیرند، اضافه کرد: در مورد شهردار آسارا بنده و فرهادی استاندار سابق البرز نظرمان به ماندن وی بود.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنرانی خود تصریح کرد: بر روی اعتبارات عمرانی ملی و استانی نباید حسابی باز کنیم به دلیل اینکه هم اکنون در جنگ اقتصادی به سر می بریم و هیچ کس هم قبول ندارد در جنگ هستیم.
اکبریان گفت: دولت و مردم قبول ندارند در جنگ قرار داریم، امروزه میزان فروش بشکه های نفت به شدت کاهش پیدا کرده است و چین هم نفت می خرد و پول آن را پرداخت نمی کند.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنابراین هم اکنون باید این احساس را داشته باشیم که در شرایط جنگ هستیم.
بودجه عمرانی البرز امسال ۱۶ و ۸ دهم درصد رسیده است
وی با بیان اینکه بودجه عمرانی استان البرز در سال جاری به ۱۶ و ۸ دهم درصد رسیده است، اضافه کرد: در توسعه آینده را باید مد نظر داشته باشیم، به عنوان مثال اگر شهرداری و شورا تمام زمین ها را بفروشند شورای بعدی چه کار باید کند.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در بحث ملی باید کمک کنیم، افزود: تمام تلاشمان باید کاهش مشکلات شهروندان باشد.


کد مطلب: 14371

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/14371/مسئولان-البرز-باید-تمرین-دموکراسی-کنند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir