کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی فارس:

مردم با دیدن پلیس احساس امنیت می‌کنند!

6 بهمن 1399 ساعت 19:39

فرمانده انتظامی فارس گفت: رفتار و کردار مأموران نیروی انتظامی با مردم به گونه‌ای است که با دیدن پلیس احساس امنیت و آرامش می‌کنند.


 فرمانده انتظامی فارس گفت: رفتار و کردار مأموران نیروی انتظامی با مردم به گونه‌ای است که با دیدن پلیس احساس امنیت و آرامش می‌کنند.

سردار رهام بخش حبیبی در بیستمین همایش روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی فارس که به صورت حضوری ( فرماندهان مستقر در مرکز) و ویدئو کنفرانسی ( فرماندهان مستقر در شهرستانهای تابعه) و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در مجتمع طلائیه شیراز برگزار شد، گفت: دشمنان در طول انقلاب اسلامی هر چه در توان داشتند را به میدان آوردند تا جلوی رشد و توسعه انقلاب اسلامی را بگیرند اما خداوند متعال مکر و حیله آنان را به خودشان برگرداند.
به گزارش ایسنا به نقل از پلیس فارس، حبیبی ادامه داد: اتاق فکرهای دشمنان این مرز و بوم به این نتیجه رسیدند که تنها راهی که می‌توانند وقفه‌ای در حرکت انقلاب اسلامی ایجاد کنند، جدا کردن مردم از حقیقت انقلاب و خدشه دار کردن و شبهه انداختن در باورها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
فرمانده انتظامی فارس گفت: دشمنان با استفاده از رسانه‌های در اختیار خود، مسائل و مشکلات بزرگ کشورهای غربی در حوزه‌های مختلف را کم رنگ جلوه داده و مشکلات کوچک موجود در کشور را بزرگنمایی کرده و از این طریق می‌خواهند مردم را از صف انقلاب و رهبری جدا کنند که البته به لطف خداوند همانند همیشه در این مسیر ناکام مانده‌اند.
حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود به مأموریت‌های نیروی انتظامی در جامعه اشاره کرد و گفت: رفتار و کردار مأموران نیروی انتظامی که به صورت مستقیم با مردم در ارتباط هستند، باید به گونه‌ای باشد که مردم با دیدن پلیس احساس امنیت و آرامش کنند.
او برخورد با ارذل و اوباش را بسیار مهم و از مأموریت‌های ویژه نیروی انتظامی فارس اعلام و اضافه کرد: برای تأمین امنیت و آرامش مردم، به صورت قانونی و محکم با اراذل و اوباش و مخلان نظم وامنیت عمومی برخورد می‌کنیم.
حبیبی گفت: فرماندهان، روسا و معاونان نسبت به زیر مجموعه خود مسئولیت دارند و در همه موضوع‌ها و جوانب باید مدیریت لازم را داشته باشند.
فرمانده انتظامی فارس با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر و تبریک این ایام، افزود: شعار نیروی انتظامی فارس در دهه فجر امسال "کاهش آسیب‌ها ؛ با ایجاد آرامش و لبخند در جامعه" است و همه کارکنان انتظامی باید با عملکرد و رفتار خود، امنیت و آرامش را به مردم هدیه کنند.


کد مطلب: 143828

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/143828/مردم-دیدن-پلیس-احساس-امنیت-می-کنند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir