کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نحوه شرکت در راهپیمایی مجازی ۲۲ بهمن

13 بهمن 1399 ساعت 15:28

مسئول کمیته فضای مجازی دهه فجر انقلاب اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، گفت: مراسم راهپیمایی مجازی ۲۲ بهمن از امروز تا روز ۲۲ بهمن ماه به صورت مجازی برگزار می شود.


مسئول کمیته فضای مجازی دهه فجر انقلاب اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، گفت: مراسم راهپیمایی مجازی ۲۲ بهمن از امروز تا روز ۲۲ بهمن ماه به صورت مجازی برگزار می شود.
رسول شکری در گفت و گو با ایسنا گفت: برگزاری مراسم های چهل و دومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به دلیل شرایط خاص کرونا به صورت فیزیکی مقدور نیست و احتمالا مراسم روز ۲۲ بهمن امسال محدود به حضور موتوری و خودرویی خواهد بود ، اما فعالان فضای مجازی با همکاری اقشار مختلف مردم ، مراسم راهپیمایی مجازی ۲۲ بهمن را از امروز ۱۲ بهمن تا روز ۲۲ بهمن ماه به صورت مجازی برگزار می نماید.
این مقام مسئول افزود: فعالان فضای مجازی انقلابی در سراسر کشور امسال به توجه به این محدودیت ها ضمن فعالیت گسترده در همه بخش های فضای مجازی ، با همکاری صمیمانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، سازمان فضای مجازی سراج و معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، راهپیمایی مجازی یوم الله 22 بهمن را از 12 لغایت 22 بهمن ماه برای اقشار گوناگون مردم برنامه ریزی کرده اند.
مسئول کمیته فضای مجازی دهه فجر انقلاب اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: علاقمندان با ورود به سامانه www.bahman99.ir و ثبت نام و نام خانوادگی خود و انتخاب شعار و پوستر مورد علاقه در این راهپیمایی مجازی شرکت می کنند.
شکری تاکید کرد: در صورت علاقه به فعالیت و کنشگری در فضای مجازی همچنینی می توانند با انتخاب پوستر، عکس نوشت، آهنگ و... که در بخش پایانی این سامانه بارگذاری شده، ضمن و انتشار در شبکه های اجتماعی و پیام رسان، در جشن های سالگرد پیروزی انقلاب مشارکت نمایند.
وی افزود: مجموعه های محتوایی فضای مجازی ازجمله سایت ها و سامانه های مجازی محتوا نشر، عصر انتظار، بازارمحتوا و سایر مجموعه های تولید و آرشید محتوایی نیز درخدمت علاقمندان و فعالان این عرصه خواهند بود.


کد مطلب: 144201

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/144201/نحوه-شرکت-راهپیمایی-مجازی-۲۲-بهمن

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir