کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تایید کیفیت و دوام محصولات ایران‌خودرو

2 اسفند 1399 ساعت 13:29

برای نخستین بار طی سال‌های اخیر، همه محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران‌خودرو در شاخص رضایت مشتریان از کیفیت دوام محصول، موفق به تامین اهداف ابلاغی وزارت صمت شده است.


برای نخستین بار طی سال‌های اخیر، همه محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران‌خودرو در شاخص رضایت مشتریان از کیفیت دوام محصول، موفق به تامین اهداف ابلاغی وزارت صمت شده است.
به گزارش ایسنا، طبق اعلام اداره کل صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت)، تمام محصولات خودروسازی ایران‌خودرو در شاخص رضایت از کیفیت دوام خودروهای تحویلی شهریور ۱۳۹۸، ضمن بهبود کیفی از دیدگاه مشتریان، موفق به کسب اهداف ابلاغی وزارت صمت شده است.
 طبق اهداف تعریف‌شده وزارت صمت امروزه مشتری‌مداری از ارکان اصلی و جدایی‌ناپذیر هر صنعت از جمله صنعت خودروسازی است که گروه صنعتی ایران‌خودرو در این زمینه موفق عمل کرده است.
این گروه صنعتی مدعی است که این مهم علاوه بر الزامات وزارت صمت، یکی از مسوولیت‌های اجتماعی ایران‌خودرو در قبال جامعه است که توجه و تحقق آن جزو اولویت‌های گروه صنعتی ایران خودرو قرار دارد.
با توجه به ابلاغیه وزارت صنعت، معدن و تجارت، کیفیت خودروهای ساخت داخل توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، در قالب دستورالعمل اندازه‌گیری رضایت مصرف‌کنندگان صنعت خودرو به صورت ماهیانه اندازه گیری و نتایج آن منتشر می‌شود.
همچنین، با توجه به اهمیت موضوع، شاخص رضایت مشتریان از کیفیت محصول و مشخصه‌های کیفی مربوطه به صورت مستمر در مجموعه معاونت کیفیت گروه صنعتی ایران‌خودرو بررسی و در راستای کسب رضایت حداکثری مشتریان، کارگروه‌هایی برای تعریف اقدام اصلاحی با همکاری نمایندگان واحدهای حوزه طراحی، تامین و تولید، تشکیل و تحقق اهداف در قالب جلسات "برج مراقبت" دنبال می‌شود.


کد مطلب: 145224

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/145224/تایید-کیفیت-دوام-محصولات-ایران-خودرو

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir