کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امشب آخرین یارانه معیشتی کرونا واریز می‌شود

25 اسفند 1399 ساعت 11:37

براساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، چهارمین و آخرین مرحله از یارانه حمایت معیشتی کرونا ویژه اقشار کم درآمد ساعت ۲۴ امروز (دوشنبه) واریز می‌شود.


براساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، چهارمین و آخرین مرحله از یارانه حمایت معیشتی کرونا ویژه اقشار کم درآمد ساعت ۲۴ امروز (دوشنبه) واریز می‌شود.
به گزارش روز دوشنبه ایرنا از سازمان هدفمندی یارانه ها، این نهاد با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که چهارمین مرحله یارانه حمایت معیشتی ویژه اقشار کم درآمد بر اساس لیست افراد مشمول تعیین شده توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ساعت ۲۴ امروز (۲۵ اسفند ماه) به حساب ذینفعان واریز و قابل برداشت خواهد بود.
در این اطلاعیه مقرر شده تا به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی به ازای هر نفر ماهیانه ۱۲۰ هزار تومان پرداخت شود.
همچنین به افرادی که هیچ یک از اعضای خانواده آنها حقوق دریافت نمی کنند، هیچ یک از اعضای خانواده آنها بیمه پرداز نباشند، اعضای خانوارشان طبق شاخص های بانکی از درآمد حداقلی برخوردار نباشند و در گروه یارانه معیشت‌بگیر باشند نیز ماهانه ۱۰۰ هزار تومان پرداخت می شود.  
به گزارش ایرنا، یک سال از شیوع بیماری کرونا می‌گذرد و دولت در این مدت برای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه کمک‌های مختلفی نظیر پرداخت وام یک میلیون تومانی در دو نوبت، کمک هزینه ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی را در دستور کار خود قرار داد. حمایت معیشتی ۱۰۰ و ۱۲۰ هزار تومانی نیز از آذرماه ۹۹ به مدت چهار ماه در نظر گرفته شد که اولین مرحله واریزی نیز ساعت ۲۴ پنجشنبه گذشته (۲۷ آذرماه) به حساب خانوارهای مشمول این طرح واریز شد.


کد مطلب: 146493

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/146493/امشب-آخرین-یارانه-معیشتی-کرونا-واریز-می-شود

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir