کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

18 فروردين 1400 ساعت 12:39

یک عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.


یک عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
به گزارش ایسنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:
علی اکبر علیزاده برمی به همراه ۳۱ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: علت اصرار به خرید واکسن کرونا از آمریکا با توجه به تصریح مقام معظم رهبری مبنی بر منع خرید واکسن از آنها چیست؟
عباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی: برنامه‌ریزی جهت راه‌اندازی حوزه صنایع دستی اصفهان ضرورت دارد. به وزیر جهاد کشاورزی و وزیر صنعت، معدن و تجارت: ضرورت جلوگیری از افزایش قیمت خوراک دام و برخورد با سوءمدیریت ها. ضرورت ثبات قیمت مواد اولیه فرش دستباف. به وزیر امور خارجه: ضرورت فعال شدن دیپلماسی فرهنگی کشور در جهت استفاده از ظرفیت بالقوه و تبادلات فرهنگی، هنری، اقتصادی شهرهای خواهرخوانده اصفهان.
حسینعلی حاجی دلیگانی به همراه ۵۲ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم رسیدگی به مشکل عدم احراز هویت ۶۷ درصد دانش‌آموزان در سامانه آموزش مجازی و محروم ماندن آن‌ها از تحصیل.
شهباز حسن پوربیگلری به همراه ۴۵ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم تسریع درباره حل مشکلات سایپادیزل.
ابوالفضل ابوترابی و ۵۶ نماینده دیگر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ضرورت نظارت بر پرداخت کامل و به موقع عیدی کارگران. به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم نظارت جامع بر کنترل قیمت‌ها.
سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده تبریز و آذرشهر و اسکو به همراه ۲۳ نفر از نمایندگان به وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی و کشور: لزوم تکمیل بیمارستان ۶۴ تختخوابی آذرشهر.
مهدی عسگری به همراه ۳۴ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: علت عدم همکاری شرکت مبنا برای وصول مطالبات نیروگاه شهدای پاکدشت از کشور عراق چیست؟
شهباز حسن پور بیگلری به وزیر نیرو: لزوم تسریع در حل مشکلات روستاهای مناطق مرزی شهرستان سیرجان استان فارس به خصوص در زمینه آب و برق.
حبیب الله دهمرده به رئیس جمهور: چرا در رابطه با مسائل سیستان و بلوچستان به صورت ریشه‌ای و اساسی اقدام نمی‌شود؟
حسن نوروزی به وزیر نفت: لزوم ارائه گزارش کامل پیشرفت طرح سردار جنگل.
فرهاد بشیری به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم نظارت لازم بر قیمت مرغ توزیع در بازار و جلوگیری از گرانفروشی آن.
موسی احمدی به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم حمایت از کشاورزان شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه جهت فروش و صادرات گوجه‌های خارج از فصل.
حسن همتی و ۴۵ نفر از نمایندگان به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: لزوم تسریع در حل مشکل توزیع متوازن اعتبارات و امکانات مربوط به اینترنت.


کد مطلب: 147386

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/147386/تذکرات-کتبی-نمایندگان-مسئولان-اجرایی-کشور

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir