کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در کهگیلویه

رعایت ۷۰ درصدی پروتکل‌های بهداشتی

3 ارديبهشت 1400 ساعت 10:08

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به نظارت بر رعایت پروتکل ها به صورت ۲۴ ساعته اشاره کرد و گفت: در شرایط حاضر رعایت پروتکل ها در حد ۷۰ درصد است باید شیوه نامه ها را ادامه داد تا فعالیت و افزایش درصد پروتکل ها مشاهده شود.


 استاندار کهگیلویه و بویراحمد به نظارت بر رعایت پروتکل ها به صورت ۲۴ ساعته اشاره کرد و گفت: در شرایط حاضر رعایت پروتکل ها در حد ۷۰ درصد است باید شیوه نامه ها را ادامه داد تا فعالیت و افزایش درصد پروتکل ها مشاهده شود.

"حسین کلانتری" روز پنجشنبه دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در نشست ستاد کرونای استان افزود: ابلاغ مصوبات در ستاد باید همراه با اجرا باشد و از طرفی کمیته نظارت باید پیگری اجرای مصوبات باشد و دستگاه ها باید در جلسات بعد گزارش اقدامات خود را ارائه کنند زیرا صیانت از جان مردم حق آن هاست و اگر هر کس به هر شکلی اقدامی خلاف رعایت پروتکل ها داشته باشد، مجازات سختی برای آن ها پیش بینی می شود.
وی در ادامه با بیان اینکه کسانی که رعایت نمی کنند و تلاش ها و خدمات دستگاه‌ها را از بین می برند با آن ها برخورد می شود تصریح کرد: مجلس عزایی در استان با رعایت پروتکل ها برگزار شد و خانواده آن ها مصوبات ستاد کرونا را اجرا کردند از همین تریبون از آن ها تشکر می کنم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه تا پایان وضعیت قرمز در هیچ مراسمی شرکت نخواهیم کرد، اظهار کرد: بیمارستان باشت تجهیز و فعال شده است و آماده خدمت رسانی است.
کلانتری به نظارت بر رعایت پروتکل ها به صورت ۲۴ ساعته اشاره کرد و ادامه داد: در شرایط حاضر رعایت پروتکل ها در حد ۷۰ درصد است باید شیوه نامه ها را ادامه داد تا فعالیت و افزایش درصد پروتکل ها مشاهده شود.
وی با بیان اینکه فرمانداری ها عملکرد دهیاری ها را بیان کنند و ۳ اقدام موفق آن ها را در هر بخش بیان کنند، تاکید کرد: از حمایت های سپاه، بسیج و دستگاه قضایی تشکر می کنیم و این همکاری باید ادامه داشته باشد تا سلامت مردم حفظ شود و شرایط عادی شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خدمت رسانی های بانک ها باید بر اساس رعایت پروتکل ها و بدون تجمع و رعایت فاصله اجتماعی باشد.
کلانتری تصریح کرد: شرایطی که در استان رخ داده است تا زمان واکسیناسیون عمومی براساس رعایت پروتکل ها، فاصله اجتماعی باشد در چند روز گذشته تشییع جنازه ای رخ داد و خانواده ای خواستار برگزاری بدون تجمع بودند که پیام تشکر صادر کردم.
وی اظهار کرد: در بیمارستان لنده باید شرایطی فراهم شود تا اگر مشکلی مانند پیک رخ داد، بتوان جوابگوی نیاز شهروندان باشیم از طرفی باید نیازهای کلینیک دهدشت برآورد شود.
به گزارش ایسنا، کلانتری خاطرنشان کرد: نظارت ها بر تاکسی ها بیشتر شود، افراد قانون پذیر و مسئولیت پذیر تشویق شوند و هرگونه افزایش نرخ کرایه تاکسی تخلف است و شورای شهر باید در راستای نرخ جدید اقدام کند.


کد مطلب: 148357

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/148357/رعایت-۷۰-درصدی-پروتکل-های-بهداشتی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir