کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لزوم تعامل بیشتر ناجا و دستگاه قضایی

22 ارديبهشت 1400 ساعت 20:39

دادستان عمومی و انقلاب تهران بر لزوم مقابله با جرایم و تخلفات انتخاباتی تاکید کرد و خواستار تعامل بیشتر نیروی انتظامی و دستگاه قضایی برای برقراری امنیت شد.


دادستان عمومی و انقلاب تهران بر لزوم مقابله با جرایم و تخلفات انتخاباتی تاکید کرد و  خواستار تعامل بیشتر نیروی انتظامی و دستگاه قضایی برای برقراری امنیت شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، علی القاصی در جلسه با فرماندهان نیروی انتظامی تهران بزرگ، راهکارهای مقابله با جرایم و تخلفات انتخاباتی و آخرین وضعیت دستگیری متهمان و محکومان متواری را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.
وی با اشاره به اهمیت تأمین نظم و امنیت در شرایط حساس فعلی، از اقدامات نیروی انتظامی تهران بزرگ در اجرای طرح های مختلف برای حفظ نظم و آرامش و برخورد با شرارت و ناامنی  تقدیر و تشکر کرد و  خواستار هم افزایی بیشتر نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در این حوزه شد.
دادستان تهران در بخش دیگری از سخنان خود برقراری ارتباط الکترونیک بین دادسراها و کلانتری های تهران را گام بزرگی در زمینه تسریع در فرایند دادرسی عنوان و اعلام کرد: ظرف چند روز آینده ارتباط الکترونیک نواحی ۳۲ گانه دادسرا  با پلیس های تخصصی تهران هم برقرار می شود.
وی همچنین بر ضرورت مستندسازی پرونده های ارجاعی از نیروی انتظامی به دادسرا تأکید کرد و ادامه داد: ارائه مستندات در پرونده های بازداشت شدگان جرایم مشهود، باعث تسریع کار قضات، تحقیق و صدور قرارهای متناسب با جرایم می شود.
در این جلسه فرماندهان نیروی انتظامی تهران بزرگ هم با بیان نقطه نظرات خود در زمینه اجرای هرچه بهتر طرح های امنیت اجتماعی، بر ضرورت مطالبه گری وبرخورد قضایی با ترک فعل های صورت گرفته در دستگاه های متولی به منظور ساماندهی مطالبات صنفی و ... تأکید کردند.
بر اساس این گزارش در این جلسه که عصردیروز ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در سالن جلسات دادستانی تهران برگزار شد، علاوه بر سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ و رؤسای پلیس های تخصصی تهران بزرگ، جمعی از معاونان ستادی دادستان تهران هم حضور داشتند.


کد مطلب: 150085

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/150085/لزوم-تعامل-بیشتر-ناجا-دستگاه-قضایی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir