کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بمب خبری علیه بیل گیتس

27 ارديبهشت 1400 ساعت 8:51

اعضای هیات مدیره شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۲۰ بیل گیتس، بنیانگذار این شرکت را به دلیل روابط عاشقانه مخفی او از ادامه فعالیت در هیات مدیره محروم کرده بودند. 


اعضای هیات مدیره شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۲۰ بیل گیتس، بنیانگذار این شرکت را به دلیل روابط عاشقانه مخفی او از ادامه فعالیت در هیات مدیره محروم کرده بودند. 
وال استریت ژورنال به نقل از منابع ناشناس خبر داد که در سال ۲۰۱۹ پس از آن‌که مهندس زن این کمپانی در نامه‌ای ادعا کرد که او بیش از چندین سال با بیل گیتس رابطه داشته است، اعضای هیات مدیره با استخدام یک شرکت حقوقی، تحقیقات در این مورد را آغاز کردند. 
وال استریت ژورنال گزارش داد که بیل گیتس قبل از این که تحقیقات در مورد رابطه مخفیانه او به پایان برسد، از کار در هیات مدیره استعفا کرد. 
این در حالی است که سخنگوی بیل گیتس که نامش فاش نشده به وال استریت ژورنال گفت که بیل گیتس تقریبا ۲۰ سال پیش رابطه‌ای داشته ولی این رابطه مسالمت‌آمیز پایان یافته است. 
سخنگوی بیل گیتس همچنین افزود: «استعفای او از هیات مدیره مایکروسافت هم هیچ ربطی به این موضوع نداشته و او سال گذشته زمانی که هیات مدیره را ترک کرد، صرفا قصد داشت بر روی انجام کارهای خیرخواهانه خود تمرکز کند.» 
اوایل ماه مه سال جاری بود که بیل و ملیندا گیتس اعلام کردند که پس از ۲۷ سال ازدواج قصد دارند جدا شوند اما به کار با یکدیگر در بنیاد بیل و ملیندا گیتس که یکی از بزرگترین بنیادهای خیریه در جهان است ادامه خواهند داد. 
بیل گیتس یکی از ثروتمندترین افراد جهان است بود و دارایی او بیش از۱۰۰  میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.


کد مطلب: 150386

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/150386/بمب-خبری-علیه-بیل-گیتس

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir