کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو عنوان کرد

روابط عمومی، ستاد تخصصی هر سازمان است

27 ارديبهشت 1400 ساعت 14:49

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، با اشاره به نقش ویژه روابط عمومی در انجام صحیح ماموریت ها و توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در سازمان‌ها، گفت: امروزه روابط عمومی ستاد تخصصی در ساختار سازمانی به شمار می رود که می تواند در تحقق اهداف سازمان تاثیر بسزایی داشته باشد




مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، با اشاره به نقش ویژه روابط عمومی در انجام صحیح ماموریت ها و توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در سازمان‌ها، گفت: امروزه روابط عمومی ستاد تخصصی در ساختار سازمانی به شمار می رود که می تواند در تحقق اهداف سازمان تاثیر بسزایی داشته باشد.
ایکوپرس- فرشاد مقیمی،‌ در دیدار با مدیر و کارکنان ارتباطات و امور بین الملل ایران خودرو به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، افزود: حوزه روابط عمومی در تصمیم گیری مدیران عملیاتی در شرایط امروز بسیار تاثیر گذار است.
وی گفت: یکی از دغدغه هایی که در اتخاذ تصیمات موثر واقع می شود، ارزیابی فضای بیرونی سازمان و پیرامون است و این اطلاعات را روابط عمومی می تواند در اختیار قرار دهد.
مقیمی ضمن تاکید بر توسعه روابط میان بخشی روابط عمومی با مدیریت های مرتبط با مردم مانند ارتباط با مشتریان، یادآور شد: باید برای تحقق و انجام مطالبات مردم و مشتریان برنامه ریزی دقیقی میان این بخش ها صورت گیرد و بستری فراهم شود تا مردم بتوانند درخواست های خود را در آن بیان کنند.
وی با بیان این‌که باید اطلاعات سازنده با هدف آگاهی بخشی درباره حوزه‌های مختلف عملکرد سازمان، محصولات و اطلاعات فنی آن در اختیار عموم مردم قرار گیرد، گفت: اطلاع رسانی در قالب های مختلف و از طریق فضاهای مختلف در اختیار مردم قرار گیرد؛ مبادی ورودی درخواست مشتریان باید به نحوی پاسخگوی مردم باشد که تمامی نیازهای آنها را برطرف کند. 
مقیمی با تاکید بر ایجاد نمایشگاه‌های دائمی معرفی محصولات در سطح کشور گفت: باید محصولات فعلی و جدید گروه صنعتی ایران خودرو برای بازدید در دسترس مردم قرار داده شود.
وی با بیان این که بخش مهمی از دوام و بقای سازمان ها به عملکرد روابط عمومی و انجام درست وظایف آنها وابسته است، بر لزوم تقویت فرهنگ و تعهد سازمانی، تاکید کرد.
وی یکی از وظایف روابط عمومی را اعتمادسازی در افکار عمومی نسبت به اقدامات و محصولات گروه صنعتی ایران خودرو دانست و گفت: دریافت و انعکاس نظرات و پیشنهادات جامعه و مشتریان به درون سازمان نیز، از نقش های مهم روابط عمومی به شمار می رود. 
مقیمی با بیان این‌که پاسخگو بودن مدیران یکی از شاخص های مهم انتصابات در ایران خودرو است که لازمه آن  بهبود و تقویت بیشتر این شاخص است، گفت: ارتباط با جامعه و پاسخگو بودن نسبت به سوالات و درخواست های مشتریان از وظایف مدیران ایران خودرو است.
وی مسوولیت های اجتماعی ایران خودرو را از وظایف مهم حوزه روابط عمومی خواند و گفت: باید به سمت انجام فعالیت های ماندگار و اثربخش در این حوزه حرکت کرد. 
در این دیدار،‌ مدیر ارتباطات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو نیز گزارشی از عملکرد و فعالیت های اخیر حوزه روابط عمومی و ارتباطات ارایه کرد. 
 
 


کد مطلب: 150430

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/150430/روابط-عمومی-ستاد-تخصصی-سازمان

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir