کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مشارکت در انتخابات وفاداری به نظام است

28 خرداد 1400 ساعت 16:36

نماینده مردم کهنوج، فاریاب، رودبار، قلعه گنج و منوجان در مجلس مشارکت حداکثری را از نشانه های وفاداری مردم به آرمان های نظام دانست.


نماینده مردم کهنوج، فاریاب، رودبار، قلعه گنج و منوجان در مجلس مشارکت حداکثری را از نشانه های وفاداری مردم به آرمان های نظام دانست.

"منصور شکرالهی" در گفت و گو با ایسنا از آحاد جامعه خواست برای خلق حماسه ای ماندگار در تاریخ انقلاب به پا خیزند و انتخاب اصلح را به همراه مشارکت حداکثری اقتدار نظام جمهوری اسلامی برای پیگیری مطالبات به حق مردم دانست.
وی با ابراز رضایت از  حضور پرشور مردم پای صندوق های رای خطاب به  دشمنان و بدخواهان نظام و کسانی که سعی بر ناامید کردن مردم دارند، گفت: برای این نظام و انقلاب جوانان و نخبه های زیادی را تقدیم کردیم که به منظور لبیک به آرمان های شهدا و شهید مقاومت سپهید حاج قاسم سلیمانی شاهد رستاخیز به یادماندنی ملت هستیم.
این نماینده مجلس مشارکت حداکثری را از نشانه های وفاداری مردم به آرمان های نظام دانست و اظهار کرد: حضور با بصیرت مردم در تمام صحنه های انقلاب، مسوولان را بیش از گذشته مدیون کرده که نسبت به وظیفه خود عمل کنند.
وی از حضور مردم پای صندوق های رای به عنوان انتفام سخت از بدخواهان یاد کرد و گفت: ملت ایران اسلامی علی رغم مشکلات انتقام خون سردار شهیدمان را با برگ رای خود خواهند گرفت.


کد مطلب: 152422

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/152422/مشارکت-انتخابات-وفاداری-نظام

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir