کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نمایشنامه خوانی بهزاد فراهانی به نفع زلزله زدگان

13 آذر 1391 ساعت 7:59


«بهزاد فراهانی» نمایشنامه نویس، بازیگر و کارگردان تئاتر، نمایشنامه « خر خسته خارکن » را که سالها پیش در طول دوران دانشجویی درغربت نگاشته و بعدها یک بار در رادیو نیز به روش نمایش رادیویی اجرا کرده است، به نفع زلزله زدگان نمایشنامه خوانی می کند.
این هنرمند در گفت وگو با پایگاه خبری فریادگر درباره این نمایشنامه گفت: این نمایشنامه را در زمان تحصیل در خارج از کشور با خواندن خبر یک روزنامه ایرانی درباره اتفاقی که درباغ وحش مشهد رخ داد، درباره خَری نوشتم که درمبارزه با یک شیر، شیر را شکست می دهد . رئیس هیئت مدیره خانه تئاتر درباره این نمایشنامه خوانی برای زلزله زدگان مانده در سرما توضیح داد: این نمایشنامه خوانی در ادامه سه نمایشنامه خوانی دیگر به کارگردانی رخشان بنی اعتماد، سعید پورصمیمی و سیروس ابراهیم زاده در روز شنبه ۱۸ آذرماه راس ساعت ۱۹ در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود . وی افزود: در صدد هستیم تا کارت های ویژه ای با متن ادبی  ویژه همین مناسبت ( زلزله زدگان ) به چاپ رسانیم تا ساعتی پیش از آغاز نمایش به شکل همت عالی با امضای هنرمندان شناخته شده این عرصه به مخاطبان عرضه و مبلغ جمع آوری شده آن به نفع زلزله زدگان هزینه شود .
بنا بر این گزارش، نمایشنامه خوانی به نفع زلزله زدگان آذربایجان شرقی، به همت انجمن بازیگران خانه تئاتر برنامه ریزی شده و از ۱۵ تا ۱۹ آذرماه به مدت چهار روز با حضور چهره های شناخته شده و نامدار عرصه تئاتر در فرهنگسرای اندیشه اجرا می شود.


کد مطلب: 15385

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/15385/نمایشنامه-خوانی-بهزاد-فراهانی-نفع-زلزله-زدگان

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir